آیا امروز طرح ترافیک است ۱۴ تیر ۱۴۰۳ | امروز طرح ترافیک اجرا می شود

طرح ترافیک شهریور ۱۴۰۰

آیا امروز طرح ترافیک است ۱۴ تیر ۱۴۰۲ | امروز طرح ترافیک اجرا می شود و امروز طرح ترافیک هست یا نه سه شنبه و طرح ترافیک امروز 14 تیر ۱۴۰۲ وضعیت ساعات طرح ترافیک تهران در ادامه مطلب.

ساعت اجرای طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا امروز 14 تیر 1402 از ۶:۳۰ تا ۱۷ اجرا خواهد شد. در این اطلاعیه آمده است: با استناد به شصت و هشتمین صورتجلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و نیز با توجه به بازگشت ساعت کاری ادارات و سازمان‌ها ، ساعت اجرای طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۷ خواهد بود.

عوارض تردد در محدوده‌های ترافیکی برای خودروها با توجه به نوع معاینه فنی (اعم از عادی، برتر و یا هیبریدی- برقی)، محدوده سکونت، محدوده تردد، ساعات تردد، پس از دریافت تصاویر آن پردازش و محاسبه می‌شود.

ساعات اوج تردد صبح‌ها از ۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و ساعات اوج تردد عصرها (فقط ورود) از ۶:۳۰ تا ۱۷ تعریف شده و بازه زمانی ۱۰:۳۰ تا ۱۴:۳۰ نیز به عنوان ساعات تردد غیراوج در نظر گرفته شده است. شهروندان محترم می توانند برای دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر در خصوص طرح ترافیک به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir مراجعه فرموده و یا با شماره ۱۳۷ کد ۵ تماس حاصل نمایند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!