علی مبارکی: هرطور شده باید به توپ ضربه بزنم

علی مبارکی: وقتی کرنر شد گفتم باید هرجور شده به توپ ضربه بزنم

هافبک ایرانی اسپورتینگ: زیره  در  ابتدا خوب بود و توپ خیلی حفظ کرد بازی داشت پیش می‌رفت که نیمه دوم ما سوار بازی شدیم و بازی رو بردیم در ادامه نیمه دوم اخراج یک بازیکن زیرا کار برامون ساده تر کرد و باعث مسلط شدن ما رو بازی شد

بازی خوبی بود نیمه دوم خطا رو من شد ولی خداروشکر زیاد جدی نبود و کشیدگی عضله  بیشتر نبود …

IMG 20231205 212658 629

در بازی فوتبال اخیر تیم لیسبون پرتغال با زیره آذربایجان بازیکن ایرانی تیم لیسبون پرتغال موفق به گلزنی شد و باعث پیروزی تیم لیسبون شد باهم مصاحبه این لژیونر ایرانی موفق ایرانی را با خبرنگار گروه ورزشی ایران چطور می خوانیم.

با سلام و تبریک به شما بابت موفقیتی که در بازی مقابل زیره داشتین بفرمایید که چه حسی داشتی در لحظه کرنری که منجر به گل شد و تصمیم گرفتی به توپ ضربه بزنی؟

علی مبارکی: واقعاً احساس خوبی بود. من هر زمان فرصتی برای گلزنی داشتم، سعی می‌کردم ازش بهره ببرم. وقتی کرنر شد، فکر کردم “هر طور شده، باید به توپ ضربه بزنم” و خداروشکر که به گل منجر شد.

مصاحبه‌گر: خب، در مورد نیمه اول بازی، برامون توضیح بده

علی مبارکی: در نیمه اول، تیم زیره خوب بازی می‌کرد و مالکیت بازی در اختیارش بود. اما در نیمه دوم ما موفق شدیم مالک بازی شویم. اختیار گرفتن از بازی در نیمه دوم به ما کمک کرد و با اخراج یکی از بازیکنان تیم زیره، کار برایمان ساده‌تر شد.

مصاحبه‌گر: درباره خطایی که در نیمه دوم روی شما اتفاق افتاد، توضیح میدی

علی مبارکی: بله، درسته که در نیمه دوم خطایی باعث کشیدگی عضله من شد، اما خداروشکر خیلی جدی نبود. موضوع آنچنان مهمی نبود که زیاد جدی گرفته شود و ما به خوبی بازی را ادامه دادیم.

IMG 20231205 212702 289

مصاحبه‌گر: در نهایت، چه احساسی داشتید که باعث پیروزی تیم شدید؟

علی مبارکی: احساس فوق‌العاده‌ای بود. من خدا را شکر می‌کنم که توانستم به پیروزی تیممون کمک کنم. امیدوارم بتونیم در ادامه هم با این انگیزه ادامه بدیم و به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!