بلیت بازی سپاهان الهلال | خرید بلیط بازی سپاهان الهلال لیگ قهرمانان اسیا

photo 2023 12 28 12 37 44

بلیت فروشی حساس‌ترین دیدار سپاهان در یک دهه اخیر آغاز شد:

⚡️ لینک خرید بلیت (https://fooladsepahansport.com/web/)

 

سپاهان در نقش جهان میزبان الهلال است

قضاوت دیدار سپاهان – الهلال عربستان بر عهده احمد العلی از کویت خواهد بود؛

🔹احمد العلی همان داور بازی ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملتهای آسیا2023 است.
🔹این مسابقه روز پنج‌شنبه 26 بهمن ساعت 19:30 در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود.

الهلال برای رویارویی با سپاهان سه شنبه راهی اصفهان خواهد شد

اعلام زمان جدید برگزاری دیدار سپاهان – الهلال

🔹با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا؛ دیدار رفت سپاهان – الهلال در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا، تنها ۵ روز بعد از فینال جام ملت‌های آسیا، پنج‌شنبه ۲۶ بهمن (۱۵ فوریه) در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

🔹بازی برگشت دو تیم هم روز پنج‌شنبه ۳ اسفند (۲۲ فوریه) در ورزشگاه ملک بن فهد برگزار خواهد شد./تسنیم

🔹 مدیران باشگاه سپاهان تغییرات مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه نقش جهان را اعمال کرده‌اند و در صورتی که ناظر AFC تأیید کند، شاگردان ژوزه مورایس در اصفهان میزبان الهلال خواهند بود.

پیشروی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا 2024

در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سال 2024، تیم فوتبال سپاهان با یکی از چالش‌برانگیزترین مراحل مسابقات رو به رو است. قرار گرفتن در مرحله یک هشتم نهایی این تیم را مواجه با الهلال عربستان قرار داده است، که به عنوان یکی از چالش‌برانگیزترین بازی‌های این دوره محسوب می‌شود.

با توجه به جدول مسابقات، مسابقه رفت بین سپاهان و الهلال در تاریخ‌های 23 و 24 بهمن ماه برگزار خواهد شد. در این مرحله، سپاهان میزبان الهلال عربستان در خانه خود خواهد بود. مسابقه برگشت نیز در تاریخ‌های 30 بهمن و 1 اسفند برگزار خواهد شد و این بار الهلال به عنوان میزبان مسابقه عمل خواهد کرد.

استقبال هواداران و دوستداران فوتبال از این بازی پرتحرک و پرسرشار از انرژی، برای مشخص شدن آینده سپاهان و جلوگیری از توقف در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بسیار مهم است. دور بعد این مسابقات هم با جذابیت و نشاط بیشتری منتظران را به خود جلب خواهد کرد؛ برنده بازی‌های 1 و 2 و برنده بازی‌های 3 و 4 در دورهای بعدی با یکدیگر به مصاف خواهند رفت. امیدواریم که تیم سپاهان با اجرای بهترین خود، به مراحل پیشرفته‌تر این رقابت‌ها برسد و شایسته حمایت هواداران خود باشد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!