اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال جام ملت های اسیا | لیست اسامی تیم ملی فوتبال ایران جام ملت ها

photo 2023 12 31 09 56 01

لیست 27 بازیکنی که می‌خواهند در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2023 حضور داشته باشند، به‌طور رسمی اعلام شده است. در این فهرست نام‌های بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، سید حسین حسینی، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، شجاع خلیل‌زاده، سید مجید حسینی، سامان فلاح، حسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، رامین رضاییان، آریا یوسفی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، محمد محبی، مهدی ترابی، مهدی قائدی، جواد حسین‌نژاد، مهدی طارمی، رضا اسدی، علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد و شهریار مغانلو آمده است.

با این حال، حضور سردار آزمون، یکی از بازیکنان برجسته، هنوز به دلیل مسائل مربوط به قوانین FIFA و توافقی که باشگاه رم دارد، قطعی نیست. فدراسیون فوتبال نامه‌ای به باشگاه رم ارسال کرده و در حال مذاکرات برای حضور این بازیکن در تیم ملی است. زمان تا پایان داد و ستد با باشگاه رم تا تاریخ ۱۲ دی، مهلت داده شده است تا تصمیمی درباره حضور سردار آزمون در تیم ملی گرفته شود. اگرچه این موضوع هنوز مشخص نیست، اما امیدواریم با اخذ موافقت باشگاه رم، حضور وی در تیم ملی ممکن شود.

همچنین، با پیشنهاد امیر قلعه‌نویی و تأیید فدراسیون فوتبال، مرتضی پورعلی‌گنجی، بازیکنی که در تورنمنت اردن مصدوم شده بود، در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تیم ملی را همراهی خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!