ساعت بازی النصر اینتر میامی | زمان بازی رونالدو و مسی النصر مقابل اینترمیامی

photo 2024 02 01 10 02 16

بازی دوستانه النصر و اینترمیامی: تجربه فوتبالی خارق‌العاده با حضور مسی و رونالدو

با یک دیدار دوستانه فوتبالی، عشاق این ورزش به یک تجربه فوتبالی خارق‌العاده دعوت شده‌اند. در این بازی، دو تیم برجسته، النصر عربستان و اینترمیامی آمریکا، با حضور دو ستاره بزرگ فوتبال جهان، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار برنامه‌ریزی شده است تا پنج‌شنبه 12 بهمن ماه در ساعت 21:30 برگزار شود.

این بازی دوستانه باشگاهی، علاوه بر جذابیت فوتبالی، به دلیل حضور دو اسطوره فوتبال، تبدیل به یک رویداد برجسته و جذاب شده است. کریستیانو رونالدو، کاپیتان النصر عربستان، و لیونل مسی، که به تازگی به تیم اینترمیامی پیوسته است، باعث شده‌اند که این دیدار به یک پدیده هیجان انگیز از تکنیک‌ها و گلزنی‌های بهترین های فوتبال تبدیل شود.

با حضور این دو ستاره برجسته، تماشاگران انتظار دارند شاهد لحظاتی فوق‌العاده از فنون فوتبالی، هنرهای گلزنی و تعاملات شگفت‌انگیز باشند. این بازی فوتبال دوستانه یک فرصت استثنایی برای عشاق فوتبال است.

مسی بازی با پیراهن الهلال را رد کرد

🔹روزنامه سعودی  اسپورت شب گذشته در خبری مدعی شد که مسی با پیراهن الهلال در دیدار الهلال و النصر در ۸ فوریه به میدان خواهد رفت.

🔹اما خود مسی این خبر را رد کرد. او اعلام کرد که در دیدار اینترمیامی برابر ویسل کوبه که قرار است ۷ فوریه برگزار شود به میدان خواهد رفت و به این ترتیب او پیراهن الهلال را برتن نخواهد کرد

رونالدو آماده بازی با مسی شد

🔹کریستیانو رونالدو آماده رویارویی با لیونل مسی و یارانش در ریاض شده است.
🔹تیم‌های النصر و اینتر میامی قرار است پنجشنبه هفته جاری در چارچوب تورنمنت دوستانه ریاض در این شهر رودرروی هم قرار بگیرند. پیش از این گزارش شده بود که ممکن است رونالدو به دلیل مصدومیت این بازی را از دست بدهد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!