ایا مهدی طارمی ازدواج کرده است | پرستو همسر مهدی طارمی + عکس

طارمی

مهدی طارمی ژانویه ۲۰۲۴ ازدواج می‌کند!

مهدی طارمی، داماد شد

به گزارش، مهدی طارمی، ستاره تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال، به تازگی گامی مهم در زندگی شخصی خود برداشت و با برگزاری مراسم عقد، داماد شد. این مراسم با حضور اعضای درجه یک خانواده داماد و عروس در شهر بوشهر برگزار شد.

علیشاه طارمی، پدر مهدی طارمی، خبر از ازدواج پسرش را تأیید کرده و افزوده است که مراسم عقد به صورت رسمی و با احترام به اصول دینی و فرهنگی، بدون لاکچری و میلیاردی برگزار شده است. همچنین اظهارات او نشان از تمایل خانواده به برگزاری مراسم‌های ساده و معنوی دارد، بدون اقدام به مراسم‌های دیگری پس از عقد.

 

photo 2024 02 04 15 27 57

 

🔹پس از ادعای فابریتزیو رومانو درباره انتقال مهدی طارمی به اینتر، نشریه پرتغالی «اوژوگو» از لفظ «ازدواج» برای این اتفاق بزرگ استفاده کرد.

🔹سایت این نشریه درباره ماجرای انتقال طارمی به اینتر نوشت؛ «خواستگاری» بین مهدی طارمی و اینتر قدیمی شده و حالا چیز‌هایی جدید در مورد این رابطه در حال ظهور است. بنا بر ادعای فابریتزیو رومانو روزنامه‌نگار ایتالیایی متخصص در بازار نقل‌وانتقالات، مهاجم ۳۱ ساله پورتو و نراتزوری در حال نزدیک‌تر شدن هستند و «ازدواج» بین طرفین ممکن است در اوایل ژانویه رخ بدهد.

تایید ازدواج مهدی طارمی؛ معمای P حل شد!

🔹مهدی طارمی راز خوشحالی پس از گل خود را افشا کرد.

🔹خوشحالی پس از گل مهدی طارمی و نشان دادن حرف P باعث سوالات بسیاری شده بود و او در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور پرده از راز آن برداشت.

🔹طارمی گفت که P اول نام همسر اوست و به زودی قرار است ازدواج کند.

طارمی ۵۰۰۰ دلار دیگر هم جریمه شد!

🔹کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین احکام انضباطی‌اش را منتشر کرد و بر این اساس بار دیگر مهدی طارمی با جریمه مالی روبرو شد.

🔹این بازیکن در حالی که در بازی قبلی اخراج شده بود، بلافاصله بعد از سوت پایان بازی به زمین مسابقه آمد و محدودیتی که روی بازیکنان اخراج شده برای عدم ورود به زمین گذاشته شده بود را زیر پا گذاشت و این بار به پرداخت ۵۰۰۰ دلار جریمه شد.

 

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!