ساعت و تاریخ بازی ایران هنگ کنگ مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ | زمان بازی ایران هنگ کنگ جام جهانی 2026

photo 2024 04 23 15 54 35

برنامه ۲ بازی پایانی ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶

با نزدیک شدن به پایان مرحله مقدماتی جام جهانی فیفا ۲۰۲۶، توجه هواداران فوتبال به برنامه بازی‌های تیم ملی ایران افزایش یافته است. این مسابقات که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان شناخته می‌شود، با استقبال بزرگی از سوی هواداران و طرفداران فوتبال در سراسر دنیا همراه است.

به گزارش مراکز خبری ورزشی، دو بازی پایانی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از جمله مسابقاتی است که به شدت مورد انتظار هواداران این تیم قرار گرفته است. در این دو بازی، تیم ملی ایران به ترتیب با تیم‌های هنگ‌کنگ و ازبکستان رقابت خواهد کرد.

در اولین بازی پایانی ایران در مقدماتی، تیم ملی ایران با تیم هنگ‌کنگ روبرو خواهد شد. این بازی در روز پنج‌شنبه، ۱۷ خردادماه برگزار خواهد شد و ساعت آن مقرر است ساعت ۱۵:۳۰ باشد. در این بازی، هواداران امیدوارند که تیم ملی ایران با نمایشی قاطع و قدرتمند به دنبال کسب پیروزی باشد.

با پایان بازی با تیم هنگ‌کنگ، تیم ملی ایران به دیداری دیگر با تیم ازبکستان می‌رود. این بازی برنامه‌ریزی شده است در تاریخ سه‌شنبه، ۲۲ خردادماه و ساعت برگزاری آن ساعت ۲۰:۳۰ می‌باشد. این بازی نیز با استقبال گسترده هواداران مواجه خواهد شد و امیدواریم که تیم ملی ایران با نتایج مطلوب و موفقیت‌آمیز به پیروزی دست پیدا کند.

در ختام، هواداران و طرفداران فوتبال ایران با انتظار برای دو بازی پایانی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، به امید کسب نتایج موفق و پرافتخاری هستند. منتظریم تا این دو بازی، همه بتوانیم شاهد بازی‌های هیجان‌انگیز و جذاب تیم ملی ایران باشیم و امیدواریم که با نمایش‌های برجسته و پرانرژی، ایران را به جام جهانی فیفا ۲۰۲۶ نمایند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!