مسابقه سجاد غریبی و مارتین فورد کی است | ساعت مبارزه سجاد غریبی با مارتین فورد

Capture 60

مسابقه سجاد غریبی و مارتین فورد کی است | ساعت مبارزه سجاد غریبی با مارتین فورد | مبارزه سجاد غریبی با مارتین فورد چی شد | نبرد سجاد غریبی هالک ایرانی با مارتین فورد

سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی امروز یکشنبه 14 فروردین 1402 از ساعت 18:00 به وقت تهران به مصاف مارتین فورد آمریکایی میرود. با ایران چطور در ادامه مطلب همراه باشید

1111111111111

 

سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی متولد ۱۳۷۰ در اهواز بوده که چند سالیست برای مارتین فورد انگلیسی خطو نشان می کنشد و او را برای مبارزه می طلبد اما مارتین فورد به صحبت‌های سجاد غریبی توجهی نمی کرد تا اینکه چند ماه قبل مارتین فورد اعلام کرد می خواهد با این مرد ایرانی مبارزه کند و به قول خودش در 20 ثانیه او را له کند!

 

گرچه بنظر میرسد تمام این حرف ها شوی نمایشی است و این دو اسپانسرهایشان با مقاصد اقتصادی درحال گول زدن مردم عادی هستند، اما بهرحال قرار است در آمریکا به مصاف هم بروند.

شایعاتی درباره به تعویق افتادن مبارزه این دو غول بدنسازی به گوش میرسد که ممکن است این مصاف را به چند روز بعد موکول کند. به محض اعلام اخبار جدید این پست آپدیت خواهد شد.

ساعتی قبل از شروع مسابقه لینک های پخش زنده این دیدار در همین سایت قرار خواهد گرفت.

 

خبر فوری: مبارزه مارتین فورد و سجاد غریبی به تعویق افتاد!

طبق اعلام رسانه معتبر تاک اسپورت، مسابقه سجاد غریبی و مارتین فورد که قرار بود امروز برگزار شود، به 30 آپریل امسال (10 اردیبهشت 1402) موکول شد.

نظر شما درباره این مسابقه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از

58 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!