نتایج قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا | گروه بندی لیگ قهرمانان اسیا ۱۴۰۳

photo 2023 08 24 12 00 15

 

 

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا (به روز می شود…)

🔹 گروه اول: پاختاکور

🔹گروه دوم: السد قطر

🔹 گروه سوم: الاتحاد عربستان

🔹 گروه چهارم: الهلال عربستان

🔹 گروه پنجم: پرسپولیس

 

گروه A: پاختاکور – فیها – آهال – العین

گروه B: السد – نسف‌قارشی – الفیصلی – الشارجه

🔥🇸🇦🟡گروه C: الاتحاد – سپاهان – نیروهوایی عراق – المالیق

🔥🇸🇦🔴گروه D: الهلال – نساجی – بمبی‌سیتی

🔥🔴🇸🇦 گروه E: پرسپولیس – الدحیل – استقلال تاجیکستان – النصر

 

 

پیش‌بینی نتایج قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا 2024: چشم‌اندازی به گروه‌ها و مواجهه‌های انتظاری

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا 2024، با مشخص شدن 40 تیم حاضر در مرحله گروهی، توقعات و انتظارات هواداران و مشتاقان فوتبال در منطقه غرب آسیا را به شدت برانگیخته است. این مرحله از رقابت‌ها، همیشه با فرهنگ و تاریخچه غنی تیم‌های مختلف در منطقه، شور و اشتیاق فراوانی را به همراه دارد. در ادامه، به پیش‌بینی نتایج قرعه‌کشی و تشکیل گروه‌ها پرداخته‌ایم.

**گروه سید 1:**
در این گروه، حضور تیم‌های معتبر و محبوب منطقه غرب آسیا برای تنافس به شدت مورد انتظار است. تیم‌های الاهلی (عربستان سعودی)، پرسپولیس (ایران)، السد (قطر)، پاختاکور (ازبکستان) و الهلال (عربستان سعودی) به عنوان اعضای این گروه با چالش‌ها و مواجهه‌های هیجان‌انگیز روبرو خواهند شد.

**گروه سید 2:**
سپاهان (ایران)، الدحیل (قطر)، نسف‌قارشی (ازبکستان)، فیها (عربستان سعودی) و نساجی مازندران (ایران) تشکیل دهنده این گروه هستند. این تیم‌ها با سابقه و قدرت خود در رقابت‌های قهرمانی، انتظارات بالای هواداران خود را در این مسابقات جلب کرده‌اند.

**گروه سید 3:**
این گروه با حضور الفیصلی (اردن)، استقلال (تاجیکستان)، نیروی هوایی (عراق)، اهال (ترکمنستان) و بمبئی سیتی (هند) به چشم انتظارات نگرانی همه مخاطبان فوتبال را به خود جلب کرده است. تنوع جغرافیایی و اهداف متفاوت تیم‌های این گروه، مسابقاتی پررنگ و جذاب را تضمین می‌کند.

**گروه سید 4:**
در این گروه، العین (امارات متحده عربی)، برنده النصر (عربستان)، الشارجه (امارات)، آلمالیق (ازبکستان) و نوبهار (ازبکستان) به رقابت‌های خود پرداخته و با چالش‌های جدیدی روبرو خواهند شد.

ترکیب منطقی این گروه‌ها و مواجهات احتمالی تیم‌ها، هواداران را به رقابت‌های هیجان‌انگیز و پررنگ در لیگ قهرمانان آسیا 2024 می‌برد. بازی‌هایی که احتمالاً با اندوهی از مواجهه با حریفان قوی، اما همچنین با امیدی به پیروزی و صعود به مرا

حل بالاتر خواهند بود. حالا منتظر قرعه‌کشی جذاب این رقابت‌ها هستیم تا ترکیب نهایی گروه‌ها و زمانبندی مسابقات به طور رسمی مشخص شود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!