ایا رونالدو به ایران می آید | ایا رونالدو به ایران می اید

رونالدو

رونالدو و نیمار دویی از بزرگترین ستاره‌های فوتبال جهان هستند که با بازی‌هایشان در لیگ‌های برتر اروپا و تیم‌های ملی خود، توجه همه را به خود جلب کرده‌اند. اما واقعیت این است که تفاوت‌های چشمگیری بین وضعیت فوتبال ایران و این دو ستاره دنیایی وجود دارد. ایرانیان با تماشای بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیز این دو بازیکن بزرگ، احساس هیجان و تعجب می‌کنند. اما وضعیت فوتبال ایران، با مسائل زیرساختی نیازمند بهبود و توسعه است.

 

وضعیت زیرساختی ورزشگاه‌ها و تأخیر در تعمیر و ساخت سکوها، کیفیت چمن‌ها، محدودیت‌های حاکم بر حضور زنان در ورزشگاه‌ها، عدم وجود سیستم کمک‌داوری ویدئویی و محدودیت‌های ارتباطی در شبکه‌های اجتماعی نشان از نیاز به اصلاح و بهبود در بخش‌های مختلف فوتبال ایران دارد. برای نشان دادن ایران به رونالدو و نیمار، نیازمند اقدامات گسترده و جدی در این زمینه‌ها هستیم تا بتوانیم به سطحی رسید که بتوانیم با افتخار واقعیت‌های خود را به جهانیان نشان دهیم.

 

«سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

 

توییت .خبرنگار عربستان ؛
مرم ایران تعجب میکنن که رونالدو چطور تو این چمن بازی کنه ؟؟؟؟

 

photo 2023 08 26 14 08 10

 

گل‌محمدی: گفتم نامه بزنند بازی‌های پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی برگزار شود

🔹با وضع فعلی ورزشگاه آزادی با چه رویی می‌خواهیم رونالدو را بیاوریم اینجا؟

🔹با این شرایط از ۱۰ بازیِ ما ۸ تای آن مساوی می‌شود و ۲ بازی هم یک بر صفر است یا می‌بریم یا حریف؛ چون نمی‌شود در این زمین بازی کرد.

 

واکنش «بیرانوند» به تقابل دوباره با «رونالدو»

🔹 بیرانوند: قدمش رو جفت چشمام.

بیرانوند به نکته‌ای بسیار مهم در مورد میزبانی بازی‌های آسیایی اشاره کرده است. واقعیت این است که زیرساخت‌های ورزشی و تجهیزات مناسب برای برگزاری بازی‌های آسیایی در ایران اهمیت دارند و در صورت ناکافی بودن ممکن است به مشکلاتی منجر شود. او به تجربه آبروریزی در ورزشگاه آزادی اشاره کرده که این نکته نشان‌دهنده این است که بهبود و توسعه زیرساخت‌های ورزشی و برگزاری مسابقات بین‌المللی در شرایط مناسب، امری اساسی است.

بیرانوند همچنین به اهمیت حمایت از تیم ملی ایران اشاره کرده و خواستار شرایط بهتری برای میزبانی بازی‌ها شده است. همچنین، او از شرایط خوب و نیمه‌نهایی تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حرف زده و امیدواری خود را به ادامه موفقیت‌ها ابراز کرده است.

نگاه بیرانوند به بازی با تیم النصر و مخصوصاً رونالدو نیز بیان‌کننده از دیدگاه مثبت او نسبت به رقابت با تیم‌های قدرتمند و بازی با ستاره‌های جهانی است. این دیدگاه نشان از تعهد و انگیزه‌ی او برای بهترین عملکرد در سطح بین‌المللی دارد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!