ترکیب النصر برابر پرسپولیس » سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳

23424

مسابقه بین تیم‌های پرسپولیس ایران و النصر عربستان در هفته اول رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. این بازی به قضاوت ایلگیز تانتاشیف خواهد بود و ساعت شروع بازی ۲۱:۳۰ دقیقه می‌باشد.

النصر، تیم فوتبال عربستانی با تأسیس نام آوری در مسابقات جام باشگاه‌های عرب برای نخستین بار قهرمان شده و به عنوان یکی از تیم‌های متمول عربستانی شناخته می‌شود. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز دارای گذشته‌ای قوی است. البته پرسپولیس نیز با تجربه و تاریخ قابل توجهی در این رقابت‌ها حضور داشته و به عنوان یکی از تیم‌های بزرگ آسیا شناخته می‌شود.

النصر با وجود حضور بازیکنان نامداری مانند کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، و دیگر بازیکنان معروف در ترکیب خود، قصد دارد در مقابل پرسپولیس ایران انتقام حذفی که در فصل‌های گذشته توسط آن‌ها دریافت کرده، بگیرد. در مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، پرسپولیس موفق به شکست النصر در ضربات پنالتی شد و به فینال رفت.

در ترکیب احتمالی النصر برای این بازی، حضور بازیکنانی مانند سادیو مانه، کریستیانو رونالدو، عبدالرحمان غریب، و دیگر بازیکنان نامدار مشتری در دسترس سرمربی قرار خواهند گرفت. این تیم با استفاده از بازیکنان خارجی و بازیکنان آسیایی خود تلاش می‌کند در این مسابقات به موفقیت دست یابد.

در این بازی، ترکیب پرسپولیس نیز از بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند دروازه‌بان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، و سایر بازیکنان مهارت‌دار خود بهره خواهد برد. این تیم نیز از تجربه و توانایی در رقابت‌های آسیایی برخوردار است و به عنوان یکی از تیم‌های برتر ایران شناخته می‌شود.

این مسابقه انتظار مهیجی را برای طرفداران فوتبال در سرتاسر دنیا به همراه خواهد داشت و منتظریم که تیم‌های پرسپولیس و النصر بازی جذابی را به نمایش بگذارند.

ترکیب احتمالی النصر: سلطان الغنام، محمد آل فتیل، ایمریک لاپورت، محمد قاسم، الخیبری، اوتاویو، مارسلو بروزوویچ، عبدالرحمان غریب، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!