فیلم فیس تو فیس سجاد غریبی | کتک خوردن سجاد غریبی از گوریل قزاق

فیلم کتک خوردن سجاد غریبی از مارتین فورد آمریکایی

فیلم فیس تو فیس سجاد غریبی | کتک خوردن سجاد غریبی از گوریل قزاق و سجاد غریبی هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی مسابقه مبارزه کی است در ادامه مطلب.

مبارز دیگری که به تایتان قزاق معروف است، سجاد غریبی هالک ایرانی را به مبارزه طلبیده است. گوریل قزاق در این ویدئو خطاب به غریبی می‌گوید: «هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید – بیا باهم مبارزه کنیم»!
جومانوف آلمات باخیتوویچ، اینفلوئنسری از قزاقستان است که به اندازه غریبی یا فورد طرفدار ندارد اما به نظر می‌رسد به دنبال راهی برای مشهور شدن و قرار گرفتن در راهی که سجاد غریبی رفته، است.

سجاد غریبی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده یک‌شنبه ۹ مرداد ماه امسال در دوبی او قرار است به مصاف این حریف قزاقستانی برود. حالا فیلمی از مراسم فیس تو فیس غریبی و گوریل قزاق منتشر شده که البته بازهم همراه با درگیری است. در حالی‌که قبلا ویدیوهای دردسرسازی از غریبی مقابل مارتین فورد منتشر شد و او برابر این مرد انگلیسی با یک ضربه نقش بر زمین شد، این بار او سعی کرد مراقب تکرار نشدن اتفاقات بار قبلی باشد.

هالک ایرانی که گویا در ماه‌های اخیر سعی کرده وزن خود را بالاتر ببرد، برابر حریف قزاق در مراسم فیس تو فیس قرار گرفت، اما لحظاتی بعد با او درگیر شد. البته این گوریل قزاق بود که ضربه‌ای را به صورت غریبی زد و وقتی هالک ایرانی قصد داشت این حرکت را جبران کند، با واکنش حاضران و بادیگاردها مواجه شد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!