علت فوت همسر شهید سجاد طاهرنیا | علت مرگ همسر شهید سجاد طاهرنیا

1

درگذشت همسر شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا

در یک اتفاق ناگوار و دلخراش، خبر درگذشت خانم نسیبه علیپرست لشکاجانی، همسر شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا، از سوی خبرنگاران منتشر شد. بر اساس گزارش خبرنگار مهر، خانم نسیبه علیپرست پس از مدتی مبارزه با بیماری، در آخرین دقایق عمرش، به دعوت حق پاسخ داده و از بین ما رفته است.

این درگذشت برای خانواده و آشنایان ایشان و به ویژه برای فرزندان آنان، دو فرزند دختر و پسر، یک زخم عمیق و ناپرداختنی به جا گذاشته است. وی به عنوان همسر یکی از شهدای مدافع حرم، در طول سال‌ها به جان و زندگی مختارش اختصاص داده و در مسیر ایثار و شهادت، همواره پایبند به ارزش‌های انقلاب و اسلام بوده است.

این درگذشت نه تنها به عنوان از دست دادن یک همسر و مادر، بلکه به عنوان از دست دادن یک پیشگاه عشق و ایمان برای خانواده‌اش، برای جامعه محلی و اجتماعی که او در آن فعالیت می‌کرد، نیز اثراتی عمیق خواهد داشت.

مراسم تشییع و خداحافظی از آنکه به محض اطلاع از زمان و مکان آن به رسمیت درآید، مورد اطلاع عموم قرار خواهد گرفت. امیدواریم که خداوند برای آرامش و صبر خانواده محترم و برای روح طاهره خانم نسیبه علیپرست لشکاجانی، غفران و رحمت الهی نازل فرماید و خانواده محترم آنان را در این لحظات سخت همراهی کند.

اشتراک در
اطلاع از

5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!