ایا فردا مدارس البرز کرج تعطیل است سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳

تعطیل

🔴فوری | فردا مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی البرز غیرحضوری است

🔹 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: فردا سه شنبه ۲۸ آذرماه مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی البرز به جز شهرستان طالقان و بخش آسارا غیرحضوری است.

🔹 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، احمد افضلی با بیان این مطلب در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان اظهار داشت: این تصمیم با توجه به استقرار جو‌ پایدار، روند افزایش آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا اتخاذ شده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🔴 مدارس ابتدایی تهران فردا «غیر حضوری» است

🔹بنابر اعلام آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با استمرار آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌ها، وضعیت آموزش در مدارس شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند، رودهن و رباط‌کریم، فردا ـ سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه ـ در دو نوبت صبح و عصر «غیرحضوری » است.

با توجه به روند افزایشی شاخص آلودگی هوا طی این روزها و تعطیلی مدارس ابتدایی استان البرز با افزایش آلاینده ها شاهد تعطیلی اکثر مقاطع تحصیلی در استان البرز برای روز سه شنبه خواهیم بود که طی جلسه امروز گروه اضطرار آلودگی هوا تصمیم گیری انجام خواهد شد و نتیجه اعلام می گردد.

با توجه به شیوه بد اطلاع رسانی تعطیلی مدارس البرز برای روز دوشنبه و گله مندی شهروندان از نحوه اطلاع رسانی خبر تعطیلی مدارس امیدواریم امروز نتیجه را هرچه سریعتر به شهروندان منتقل کنند .

حرف مردم 

🔹آقای افضلی اگر قرار بود مدارس ابتدایی روز دوشنبه غیر حضوری شود باید زودتر اعلام میکردید تا اطلاع رسانی درست و به موقع انجام شود، الان خیلی از خانواده ها از تعطیلی بیخبر هستند و این یعنی شما و افرادی مثل شما که در این استان مسئول هستند براشون این موارد بی اهمیت میباشد.

🔹آقای افضلی با احترام به شما اما بهتره از معاون استاندار تهران یاد بگیری که سر وقت و به موقع تصمیم گیری میکنند و مردم رو اسیر نمیکنند.

اشتراک در
اطلاع از

12 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!