ایا فردا مدارس البرز کرج تعطیل است دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳

آلودگی هوا و تعطیلی مدارس

🔴 فوری مدارس ابتدایی استان البرز فردا غیرحضوری است

🔹معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز: بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز، فردا ۲۷ آذرماه مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع دبستان به غیر از شهرستان طالقان بصورت مجازی خواهد بود.

 

مدارس ابتدایی استان تعطیل شد.

🔹استانداری البرز :با توجه به تخلیه آلاینده ها با وزش باد و مساعد شدن هوا، مدارس روز دوشنبه به صورت حضوری فعالیت می کنند.

🔹 فوری تمامی مدارس شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان، فردا غیرحضوری است

🔹با استمرار پایش های کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا و تغییر سطح هشدار سازمان هواشناسی از زرد به نارنجی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از غیرحضوری شدن آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان خبر داد.

🔷️ منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باتوجه به تغییر سطح هشدار زرد هواشناسی به هشدار نارنجی و اعلام هواشناسی مبنی بر قرار گرفتن شاخص آلاینده‌ها در وضعیت ناسالم برای عموم، فردا ۲۷ آذر ماه، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش شهر اصفهان، شهرستان لنجان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار و مبارکه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

🔹 فوری فردا مدارس ابتدایی تهران مجازی است

معاون استاندار تهران: کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی استان تهران به غير از فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۲۷ آذرماه غیرحضوری شد

با توجه به هشدار سطح زرد ارائه شده توسط سازمان هواشناسی، آینده‌ی هوایی برای مناطقی از کشور، به ویژه البرز، نگرانی‌هایی را برای روز دوشنبه ۲۷ آذر ایجاد کرده است. پیش بینی می‌شود که سامانه پایداری جو در طی سه روز از روز شنبه تا روز دوشنبه، همراه با کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، موجب تغییراتی در شرایط هوایی این مناطق خواهد شد.

این سامانه اثرات خود را از روز یک‌شنبه در مناطقی از تهران، کرج، اصفهان، اراک، اهواز و سمنان و روز دوشنبه در اصفهان، اهواز و مشهد نمایان خواهد کرد که ممکن است به تعطیلی مدارس منطقه البرز در روز دوشنبه منجر شود.

اما تصمیم نهایی برای تعطیلی مدارس به عهده‌ی مدیریت بحران استان و اطلاع‌رسانی رسمی از سوی مقامات مربوطه خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از

13 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!