ایا فردا سه شنبه مدارس اصفهان تعطیل است ۱۲ دی ۱۴۰۳

photo 2024 01 01 08 56 09

🔴مدارس و دانشگاه های اصفهان فردا سشنبه دوازدهم دی ماه طبق روال عادی فعالیت دارند و تعطیل نیستند

با توجه به قرار گرفتن شاخص آلودگی هوای اصفهان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس نارنجی و در این شرایط جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل نخواهد شد؛ بنابراین کلاسهای درس مدارس و دانشگاه های اصفهان فردا سشنبه ۱۲ دی ماه طبق روال عادی فعالیت دارند و تعطیل نمی باشند. 

آیا فردا مدارس اصفهان تعطیل است سه شنبه ۱۲ دی ؟

هم اکنون (دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ – ساعت ۸) کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با میانگین شاخص ۱۳۶ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

برخلاف وجود آلودگی هوا در استان اصفهان و عدم تعطیلی مدارس که دور از انتظار بود امروز دوشنبه پیش بینی آب و هوایی استان حکایت از ورود سامانه بارشی و بارندگی در اصفهان در نظر گرفته شده است .

با توجه به این پدیده باید منتظر کاهش شاخص آلودگی باشیم و ببینیم که آیا این اتفاق رخ خواهد داد و از شدت آلاینده ها کاسته می شود یا خیر .

در همین راستا با توجه به وجود هفت برابری ذرات آلاینده و آلودگی در اصفهان نسبت به تهران ، جلسه کمیته اضطرار باز هم تشکیل نشد و مدارس در هیچ مقطعی تعطیل نبود .

امیدواریم با ورود سامانه بارشی به کشور شاهد افزایش بارندگی و کاسته شدن از حجم آلاینده ها دانش آموزان در هوایی پاک به تحصیل بپردازند .

مطالب این صفحه هر یک ساعت بروز رسانی خواهد شد و در صورت افزایش آلاینده ها باید منتظر تصمیمات مدیریت بحران استان باشیم .

با ما همراه باشید و شما هم نظرات خود را در این مورد برای ما بنویسید .

اشتراک در
اطلاع از

17 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!