ایا شنبه مدارس اصفهان تعطیل است | ایا فردا مدارس اصفهان تعطیل است شنبه ۴ آذر ۱۴۰۳

آلودگی هوا و تعطیلی مدارس

کلیۀ مقاطع تحصیلی در شهرهای ورامین، قرچک، باقرشهر، کهریزک و قلعه‌نو در نوبت بعدازظهر امروز شنبه 4 آذر غیرحضوری بوده و به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

مدارس و دانشگاه های استان اصفهان فردا شنبه ۴ آذر باز است.

🔹هوای امروز جمعه اصفهان در وضعیت سالم قرار دارد و بنابراین در این شرایط جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا تشکیل نخواهد شد. بدین ترتیب فردا شنبه ۴ آذر کلاسهای درس مدارس و دانشگاههای اصفهان طبق روال عادی در جریان است و تعطیل نمی باشد.

احتمالاً بر اساس اظهارات مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان، از جمعه تا یکشنبه پنجم آذر در برخی ساعات، انتظار می‌رود که هوا به طور نسبی آرام و پایدار باشد. این موقعیت ممکن است منجر به انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای بزرگ همچون تهران و اصفهان و مشهد شود.

در نتیجه این شرایط، احتمال تعطیلی مدارس وابسته به تصمیمات جناب آقای شیشه فروش مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان است. تصمیمات مربوط به تعطیلی مدارس به عوامل متعددی مثل میزان شاخص آلودگی هوا، کیفیت هوا، سلامت عمومی و دستورالعمل‌های مربوطه بستگی دارد.

در صورتی که آلودگی هوا به حدی بالا رود که موجب تهدید به سلامت عمومی شود، ممکن است مقامات محلی تصمیم به تعطیلی مدارس بگیرند تا از سلامت و ایمنی دانش‌آموزان و اعضای همکار آموزشی مراقبت شود. بهترین راه برای دریافت اطلاعات دقیق در این خصوص، پی‌گیری از اعلانات و اطلاع‌رسانی سایت خبری ایران چطور می‌باشد.

نظرات خود را در مورد تعطیلی مدارس برای روز شنبه با ما در میان بگذارید .

کیفیت هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای عموم

هم اکنون (پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ – ساعت ۸) کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با میانگین شاخص ۱۵۱ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم مردم قرار دارد.

اشتراک در
اطلاع از

35 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!