ایا شنبه ۱۶ دی مدارس تهران تعطیل است

download 1 2

🔹فوری کلیه امتحانات روز شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ دانشجویان پردیس‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان تهران تعطیل می‌باشد.

🔹روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان تهران

‌‌حادثه تروریستی در کرمان؛ مدارس تهران شنبه تعطیل نیست

🔴 اگر شاخص آلودگی هوا افزایش داشته باشد کارگروه اضطرار آلودگی هوا نسبت به تعطیلی مدارس تهران شنبه 16 دی تصمیم گیری می کند.

🔴 شاخص تبریز،اصفهان،مشهد،اراک وخوزستان در وضعیت نارنجی

دیروز، شهر کرمان به شاهد یک حادثه تروریستی ناگوار شد و حدود 100 نفر از هموطنان ایرانی در این حادثه وحشتناک جان باختند. مسئولین کشور ایران فوراً عزای عمومی را اعلام کردند و به این تراژدی ابراز تأثر کردند.

امروز، در جوانب مختلف جامعه، سوالاتی مطرح شده است و از جمله این سوالات، نگرانی دانش‌آموزان درباره تعطیلی مدارس تهران است. به گزارش‌ها، دانش‌آموزان سوال داشته‌اند که آیا در روز شنبه ۱۶ دی مدارس تهران تعطیل خواهند شد؟

در پاسخ به این سوالات، مقامات آموزش و پرورش اعلام کرده‌اند که شنبه ۱۶ دی همچون سایر روزها تعطیل نخواهد بود و مدارس به طور معمول فعالیت خود را ادامه خواهند داد. علاوه بر این، تأکید شده است که تصمیم به برگزاری عزای عمومی گرفته شده و تعطیلی مدارس در این روز به دلیل آن نیست.

با این حال، در این شرایط دشوار، مسئولین آموزشی تاکید داشته‌اند که امکانات لازم برای ایجاد فضای آموزشی مناسب و تامین امنیت دانش‌آموزان در مدارس به دقت بررسی شده و اقدامات لازم انجام گرفته است.

به این ترتیب، مردم به دلیل شرایط پیچیده و تراژیک این حادثه از هرچه بیشتر همدلی و انس با خانواده‌های داغدار تقدیر و تسلیت می‌گویند و همچنین از تمامی دانش‌آموزان و اعضای خانواده آنان برای تحمل این لحظات سخت، صبر و شجاعت خواستارند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!