ایا شنبه امتحانات لغو میشود ۱۶ دی ۱۴۰۳

امتحانات پایانی دانش‌آموزان

🔹فوری کلیه امتحانات روز شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ دانشجویان پردیس‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان تهران تعطیل می‌باشد.

🔹روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان تهران

‌‌برگزاری امتحانات در مدارس شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲

دیروز، شهر کرمان در ایران با شوک و حزن به واسطه یک حادثه تروریستی، به ویژه خانواده‌ها و جامعه ایرانی در ماتم فرو رفت. حدود 100 نفر از هموطنان ما در این حادثه تلخ به شهادت رسیدند و کشور به عنوان علامت اندوه، روزهای عزای عمومی اعلام کرده است.

مسئولین کشور ایران نیز در پی این حمله تروریستی، اعلام عزای عمومی کرده‌اند و در سراسر کشور به مردم توصیه کرده‌اند تا در این روزها با همدیگر همدردی و همبستگی نشان دهند و به خانواده‌های قربانیان همراهی کنند.

با این وجود، در میان این اتفاقات ناگوار، دانش‌آموزان به سوالاتی پیرامون ادامه آموزش خود در مدارس پرداخته‌اند. یکی از این سوالات این است که آیا با توجه به شرایط فعلی، امتحانات مدارس که باید در روز شنبه ۱۶ دی برگزار شوند، لغو می‌شوند یا خیر؟

به این خصوص، اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که مسئولان آموزش و پرورش کشور تصمیم گرفته‌اند که در این شرایط سخت، امتحانات مدارس به موقع برگزار شوند. با توجه به اهمیت آموزش و پرورش و تاکید بر ادامه فعالیت‌های آموزشی، تصمیم گرفته شده است امتحانات در روز شنبه به همانند هر روز دیگری انجام شود.

این تصمیم، همگانی را به حفظ روند آموزشی و زندگی عادی تشویق کرده و نشان از اراده مقامات برای مقابله با تهدیدها و افزایش ایمنی در کشور دارد. امیدواریم با همدلی و همبستگی، جامعه ایرانی از این دشواری‌ها پیروز شود و زندگی عادی به سرعت در کشور بازگردد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!