ایا فردا مدارس تعطیل است ۱۶ بهمن ۱۴۰۳

تعطیل 2

مدارس پاوه در نوبت صبح غیرحضوری شد

🔻فرماندار پاوه : مدارس نوبت صبح ابتدایی و متوسطه شهرستان پاوه امروز دوشنبه شانزدهم بهمن ماه تعطیل و غیرحضوری شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش بانه اعلام کرد: با تصمیم فرماندار شهرستان بانه به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان فردا دوشنبه، شانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی در سطح روستاها و مدارس دوره ابتدایی در سطح شهر این شهرستان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری است.

لازم به ذکر است مراکز پیش‌دبستانی و مراکز سنجش نیز در نوبت صبح تعطیل است.

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری، با توجه به بارش‌های اخیر و برودت هوا، روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نحوه فعالیت مدارس این استان را در روز دوشنبه شانزدهم بهمن ماه را با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع دانش آموزان عزیز، اولیا محترم و فرهنگیان گرامی می‌رساند، با توجه به برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس استان در روز دوشنبه شانزدهم بهمن ماه، از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

 

موج بعدی بارش ها از روز سه شنبه آغاز خواهد شد و تعطیلی هایی را برای مدارس همچنان در پی خواهد داشت .

بارش پراکنده در مناطق غربی کشور

🌧امروز در برخی مناطق غرب و شمال غرب بارش پراکنده برف و وزش باد روی می‌دهد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف است.

🌨فردا در برخی مناطق شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف و باران پیش‌بینی شده است.

لیست مدارس تعطیل یکشنبه 15 بهمن ماه:

آغاز فعالیت ادارات و مدارس خراسان شمالی با تاخیر در روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه

اراک استان مرکزی : طبق اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استان مرکزی، فعالیت ادارات، بانک‌ها و مدارس استان مرکزی در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۵ و ۱۶ بهمن‌ماه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

خراسان رضوی : فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی شهرستان های گلبهار و چناران در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری است . مدارس ابتدایی گلبهار ، چناران،طرقبه شاندیز،کدکن در خراسان رضوی تعطیل است .

کرمانشاه :یکشنبه ۱۵ بهمن ماه تمامی مدارس ابتدایی نوبت صبح سراسر استان کرمانشاه به استثنای شهرستانهای “قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب” با ۲ ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.مدارس نوبت صبح ابتدایی ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه امروز شنبه نیز به دلیل سرمای هوا به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار شد.

چهارمحال و بختیاری :با توجه به برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس استان در روز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه، از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

همدان : مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان، فردا یکشنبه پانزدهم بهمن در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل می باشد .

بروجرد : مدارس ابتدایی نوبت صبح بروجرد بنا بر اعلام ستاد مدیریت بحران این شهرستان فردا، یکشنبه ۱۵ بهمن ماه با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد

لرستان : فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها و مدارس در شهرستان‌های استان روز یک شنبه با تاخیر آغاز خواهد شد. در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، دورود، بروجرد، سلسله و دلفان این فعالیت با دو ساعت تأخیر و شهرستان‌های خرم‌آباد، چگنی، کوهدشت، رومشکان، پلدختر و معمولان با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شوند.

این لیست بروزرسانی می شود .

احتمال تعطیلی این استان ها همچنان در روزهای آینده به دلیل سرما و یخبندان وجود دارد .

با ما باشید .

در این ایام سرد سال با تعطیل شدن مدارس ، دانش آموزان در بستر شاد به آموزش خود ادامه می دهند .

 

 

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!