ایا فردا مدارس تعطیل است ۱۷ بهمن ۱۴۰۳ | ایا سه شنبه تعطیل رسمی است 17 بهمن 1403

تعطیل 2

مدارس دماوند در نوبت عصر هم غیرحضوری شد

🔹به‌دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر کلیه مدارس در تمامی مقاطع شهرستان دماوند در نوبت عصر امروز غیرحضوری خواهد بود.

مدارس پردیس در نوبت عصر غیرحضوری شد

🔹آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در تمام مقاطع تحصیلی شهرستان پردیس، امروز به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد

مدارس پاوه در نوبت صبح امروز با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

🔻 فرماندار پاوه از آغاز به‌کار مدارس پاوه در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر خبر داد و گفت: همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح مدارس شهرستان پاوه و بخش‌های تابعه امروز سه شنبه هفدهم بهمن‌ماه با توجه به وضعیت جوی با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

مدارس ابتدایی دماوند مجازی شد

🔹با تصمیم ستاد مدیریت بحران مبنی بر برودت هوا و لغزندگی معابر دماوند مدارس ابتدایی در نوبت صبح غیرحضوری شد.

🔺تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی در استان همدان

به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند؛  باتوجه به برف و بوران، برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید، تمام مقاطع تحصیلی در سراسر استان، امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

 مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ تعطیل می باشد.

مقتضی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان 

🔴اطلاعیه غیرحضوری شدن برخی مدارس سنندج

🔸 براساس اعلام روابط عمومی فرمانداری سنندج، باتوجه به بارش سنگین برف و کولاک شدید و با پیشنهاد بخشدار کلاترزان و موافقت فرماندار شهرستان سنندج، *تمامی مقاطع تحصیلی دهستان ژاورودغربی* برای فردا سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه تعطیل و فعالیت آموزشی بصورت غیرحضوری و در بستر شاد انجام می‌شود.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی اعلام کرد: آموزش حضوری در مدارس بخش صفاییه خوی روز سه شنبه ۱۷ بهمن تعطیل است

 

روابط عمومی آموزش و پرورش بیجار اظهار کرد: با تصمیم فرماندار شهرستان بیجار، به دلیل برودت هوا و یخ زدگی معابر فردا سه شنبه هفدهم بهمن، فعالیت همه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی سطح شهر و روستای این شهرستان در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود

سه شنبه 17 بهمن احتمال تعطیلی در برخی استان های غربی و شمال غربی به دلیل بارش برف به احتمال خیلی زیاد تعطیل خواهد بود ولی تا این لحظه خبر رسمی تعطیلی منتشر نشده و معمولا این اخبار تا حدود ساعت 20 اعلام خواهد شد .

سه شنبه 17 بهمن ماه و 25 ماه رجب مصادف است با سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه السلام و در پاسخ به پرسش کاربران عزیز باید بگوییم که سه شنبه تعطیل رسمی نیست و تمامی ادارات و مدارس سراسر کشور طبق روال هر روزه برقرار هستند .

با ما باشید .

برای روز دوشنبه مدارس استان های مختلف سراسر کشور تعطیل نبود و دانش آموزان سر کلاس های درس خود حاضر شدند .

با توجه به وضعیت آب و هوایی ساکن در کشور از روز سه شنبه سامانه جدید بارشی از سمت غرب و شمال غرب وارد کشور خواهد شد و بارندگی هایی را در پی خواهد داشت .

♦️تهران دوباره آلوده شد

🔹️براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۰۴ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران در شرایط ناسالم و به رنگ نارنجی است.

با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان #پیرانشهر، روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه در نوبت صبح، به صورت مجازی و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی

مدارس پاوه در نوبت صبح غیرحضوری شد

🔻فرماندار پاوه : مدارس نوبت صبح ابتدایی و متوسطه شهرستان پاوه امروز دوشنبه شانزدهم بهمن ماه تعطیل و غیرحضوری شد.

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری، با توجه به بارش‌های اخیر و برودت هوا، روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نحوه فعالیت مدارس این استان را در روز دوشنبه شانزدهم بهمن ماه را با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع دانش آموزان عزیز، اولیا محترم و فرهنگیان گرامی می‌رساند، با توجه به برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس استان در روز دوشنبه شانزدهم بهمن ماه، از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد

روابط عمومی آموزش و پرورش بانه اعلام کرد: با تصمیم فرماندار شهرستان بانه به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان فردا دوشنبه، شانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی در سطح روستاها و مدارس دوره ابتدایی در سطح شهر این شهرستان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری است.

لازم به ذکر است مراکز پیش‌دبستانی و مراکز سنجش نیز در نوبت صبح تعطیل است.

هشدار وقوع بهمن با افزایش دما در ‌اغلب نقاط کشور‌

🔹مدیر‌ سازمان هواشناسی: از ظهر فردا تا پایان هفته، دما در اغلب نقاط کشور افزایش می‌یابد‌. به همین دلیل احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز و زاگرس و جاده‌های این مناطق و همچنین احتمال ریزش سنگ وجود دارد‌.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!