ایا فردا مدارس تعطیل است سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳

تعطیل 2

🔴 تمدید فعالیت غیر حضوری مدارس شیفت صبح شهرستان‌های ‌کنارک و دشتیاری در تاریخ سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

به گزارش مدرسه من به استناد اخطاریه سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان مبنی بر تشدید بارندگی‌ها در حوزه جنوب و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران فرمانداری‌های شهرستان‌های کنارک و دشتیاری، فعالیت آموزشی مدارس شیفت صبح مناطق یاد شده در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ به صورت غیر حضوری خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران خبر داد؛

هشدار انباشت آلاینده‌ها در مرکز و جنوب استان تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی از انباشت آلاینده‌ها در مرکز و جنوب استان خبر داد و گفت: بیماران قلبی ساکن در این مناطق از تردد غیر ضروری بپرهیزند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حامد یزدی مهر، عصر دوشنبه از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر پایداری هوا خبر داد و اظهار کرد: بر اساس این پیش بینی از عصر امروز دو شنبه ۲۳ بهمن ماه تا صبح پنج شنبه ۲۶ بهمن ماه با پایداری، سکون هوا و انباشت آلاینده های جوی روبرو خواهیم بود.

یزدی مهر با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی منطقه اثر این مخاطره مرکز و نیمه جنوبی استان تهران پیش بینی شده است، گفت: به ساکنین این مناطق به خصوص افراد دارای بیماری زمینه‌ای قلبی و ریوی توصیه می‌کنیم از حضور در فضای باز در مدت یاد شده خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران وضعیت انباشتگی آلاینده‌ها را برای کودکان، سالمندان و بانوان باردار نیز مخاطره آمیز دانست و عنوان کرد: این افراد جز دسته آسیب پذیر محسوب می‌شوند.

غیر حضوری شدن فعالیت آموزشی مدارس شیفت صبح شهرستان‌های ‌چابهار، کنارک، زرآباد، دشتیاری و پلان در تاریخ دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۳

به گزارش رسانه مدرسه من به استناد اخطاریه سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان مبنی بر تشدید بارندگی‌ها در حوزه جنوب و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران فرمانداری‌های شهرستان‌های چابهار، کنارک، زرآباد، دشتیاری و پلان، فعالیت آموزشی مدارس شیفت صبح مناطق یاد شده در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ به صورت غیر حضوری خواهد بود. اخبار تکمیلی را از رسانه مدرسه من دنبال کنید.

آخرین وضعیت آب و هوا

کارشناس هواشناسی:

🔹به دلیل شدت بارش‌ فعالیت‌های دریایی در جنوب کشور باید محدود شوند و در این باره هشدار نارنجی صادر کردیم.

🔹فعالیت‌های تفریحی در این منطقه نیز باید ممنوع شوند و احتمال غرق شدن شناورهای سبک و نیمه سنگین وجود دارد.

🔹از چهارشنبه سامانه جدیدی وارد کشور می‌شود که تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

برای روز سه شنبه نیز همچنان احتمال تعطیلی مدارس بیتر در بخش های جنوبی کشور وجود دارد و در بعضی استان ها مانند اصفهان و تهران و مرکزی احتمال تعطیلی به دلیل آلودگی بالاست .

با ما همراه باشید .

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!