ایا فردا مدارس همدان تعطیل است دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۳

photo 2024 02 24 08 41 12

تعطیلی مدارس برخی مناطق استان همدان در نوبت بعدازظهر امروز دوشنبه

🔹اموزش و پرورش همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه به تداوم بارش برف، سرمای هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی، آموزش در تمام دوره های تحصیلی در نواحی یک و دو همدان، شهرستان های اسدآباد، ملایر و رزن و مناطق جوکار، سردرود، لالجین و شیرین سو امروز دوشنبه در نوبت بعدازظهر به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

🔴 #فوری مدارس همدان غیرحضوری شد

🔹 باتوجه به بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی سطح معابر عمومی، تمام دوره های تحصیلی در سراسر استان همدان فردا دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

🔴 مدارس همدان احتمال زیاد تعطیلع است اما منتظر اخبار رسمی باشید

« هشدار سطح زرد هواشناسی استان همدان »

بارش باران و برف، کاهش محسوس دما شنبه تا پنجشنبه این هفته پیش روی شهروندان استان همدان خواهد بود . همچنین یکشنبه و دوشنبه یخبندان سراسری در استان پیش بینی شده و هشدار های لازم از طریق سازمان هواشناسی اعلام شده است و با توجه به این وضعیت احتمالا مدارس در سطح استان برای روز دوشنبه و یا حتی روزهای بعد نیز تا پایان هفته تعطیل خواهند بود ولی تا این لحظه اطلاعیه های تعطیلی اعلام رسمی نشده و باید منتظر این اخبار از سوی مدیریت آموزش و پرورش استان باشیم ولی احتمال تعطیلی بسیار زیاد است .

با ما باشید .

یک هفته سرد در انتظار همدانی ها

دمای هوای همدان به منفی چهار درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد

🔹روح الله زاهدی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان: از روز جمعه به تدریج ابرهای پوششی خواهیم داشت.

🔹از اواخر وقت شنبه و روز یکشنبه هفته آینده بارش برف خفیف در برخی از نقاط استان و افزایش باد برای روز جمعه پیش بینی می شود.

🔹دمای صبحگاهی در برخی از نقاط استان تا روز یکشنبه هفته آینده به ۲ تا ۴ درجه سانتیگراد زیر صفر کاهش می یابد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!