ایا مدارس همدان فردا چهارشنبه تعطیل است ۹ اسفند ۱۴۰۳

1111111111111 27

اطلاعیه تعطیلی کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه ای استان همدان

🔹 باتوجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان همدان مبنی بر بارش و کولاک برف و کاهش محسوس دما در اکثر نقاط استان، فردا چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه ای در مراکز دولتی تعطیل می باشد.

🔹 شایان ذکر است آزمون های فردا نیز برگزار نمی شود و تاریخ بعدی آزمون ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

تعطیلی تمامی مدارس استان همدان در دو نوبت صبح و بعدازظهر در روز چهارشنبه ۹ اسفند

🔹باتوجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان همدان مبنی بر بارش و کولاک برف، کاهش محسوس دما و همچنین اختلال در تردد وسایل نقلیه به ویژه در گردنه های استان و یخبندان سطح معابر در اکثر نقاط استان، آموزش ها در تمامی دوره های تحصیلی مدارس سراسر استان، فردا چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ در دو نوبت صبح و بعدازظهر به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می گردد.

با توجه به پیش بینی های انجام شده بارش برف امروز سه شنبه در سطح استان همدان صورت خواهد گرفت که با توجه به برودت هوا و یخبندان احتمالا مدارس برای روزهای پایانی هفته چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل اعلام خواهد شد .

اطلاعیه تعطیلی مدارس استان همدان تا ساعاتی دیگر از طریق همین صفحه اعلام خواهد شد .

برخی از مدارس استان همدان در نوبت بعدازظهر غیرحضوری شدند

روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان:

🔹باتوجه به تداوم بارش برف، سرمای هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی، آموزش‌ها در مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان‌های اسدآباد و بهار و منطقه لالجین در نوبت بعدازظهر امروز، سه‌شنبه ۸ اسفند، به‌صورت مجازی است و در بستر شاد صورت می‌گیرد.

« هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان همدان » 

بارش برف، کولاک برف و کاهش محسوس دما
تاریخ گزارش: سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان

دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان: نظر به تداوم بارش شدید برف، برودت هوا و لغزندگی جاده‌های استان و بنا بر مصوبه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان ساعت آغاز به کار بخش اداری دانشگاه در روز #سه_شنبه_۸_اسفندماه با یک ساعت تاخیر ۹ صبح و کلاس های آموزشی  ساعت اول دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان تعطیل و الباقی براساس برنامه برگزار می گردد.

برخی مدارس استان همدان تعطیل شد

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان: به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند؛ باتوجه به بارش برف، یخبندان و سرمای شدید، آموزش در مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه سراسر استان همدان فردا سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ در نوبت صبح به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ تعطیل می باشد.

مقتضی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!