ایا مدارس کرمان فردا تعطیل است سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۳

photo 2022 01 17 11 07 35

با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از سازمان هواشناسی کشور و ادامه دار بودن بارش ها خبر از تعطیلی های پی در پی مدارس در روزهای آینده می دهد و با این پیش بینی ها احتمال تعطیلی مدارس برای روز سه شنبه به شدت بالا می باشد ولی تا این لحظه گزارشی مبنی بر تعطیلی مدارس روز سه شنبه 8 اسفند ماه گزارش نشده است .

از بعد از ظهر دوشنبه تا صبح چهارشنبه از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد. در این مدت بارش پراکنده باران در برخی مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی محتمل است.

🔹 از روز چهارشنبه تا انتهای هفته با فعالیت سامانه بارشی جدید، مجددا شاهد ناپایداری های جوی و بارش در استان خواهیم بود.

🔹 به لحاظ دمایی از امروز تا انتهای کاهش دما و تداوم هوای سرد در سطح استان پیش بینی می شود. شایان ذکر است بامداد روز جمعه، کاهش محسوس دما مورد انتظار است.

تعطیلی آموزش حضوری برخی از مدارس استان کرمان به علت بارش باران و برف/ مدارس کرمان هم تعطیل شد

🔹رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش حضوری برخی از مدارس استان کرمان به علت بارش باران و برف شدید و آبگرفتگی معابر فردا دوشنبه هفتم بهمن تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

🔹به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان مهران باهری با اعلام این خبر افزود: فردا دوشنبه هفتم اسفند ماه جاری مدارس شهر کرمان در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

🔹وی از تعطیلی آموزش حضوری در تمامی دوره تحصیلی در شهرستان کوهبنان خبر داد و افزود: در پی بارش برف و باران و احتمال یخ زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و روستاهای خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور در روز دوشنبه هفتم اسفند تعطیل شد و آموزش از طریق مجازی پیگیری می شود.

🔷باهری از تعطیلی آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند نیز خبر داد و بیان کرد: مدارس مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان نیز در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل اعلام شد.

🔹رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس دوره ابتدایی و متوسطه اول شهرستان رفسنجان و تعطیلی مدارس بخش سرچشمه در تمامی دوره های تحصیلی خبر داد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!