ایا مدارس مشهد فردا تعطیل است چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۳

photo 2024 03 11 16 13 34

با توجه به آغاز بارش ها و کاهش دما در استان خراسان رضوی احتمال تعطیلی مدارس برای روز چهارشنبه افزایش یافته است بنابراین تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه دور از انتظار نیست .

در صورت اعلام رسمی خبر در خصوص تعطیلی این اخبار را منتشر خواهیم کرد . تا این لحظه هیچگونه خبری در زمینه تعطیلی فردای مدارس مشهد منتشر نشده است.

با ما باشد .

بهترین موج بارشی امسال در راه مشهد و‌ خراسان رضوی

🔹از امشب، رگبار و رعدوبرق با احتمال تگرگ در برخی نقاط استان خراسان رضوی و مشهد آغاز خواهد شد.
از بامداد سه شنبه ۲۲ اسفند، موج بارشی در سطح استان گسترده خواهد شد و در اکثر مناطق استان و مشهد بارش زیبای باران را خواهیم داشت.
🔹از صبح سه شنبه با عمیق تر شدن نفوذ سرما بارش ها در نیمه شمالی و مناطق سردسیر استان و همچنین کلانشهر مشهد به صورت برف تبدیل خواهد شد.
اوج و شدت بارش ها صبح سه شنبه پیش بینی می گردد که سبب سیلابی شدن مسیل ها و‌‌‌ رودخانه های فصلی استان می گردد.
🔹بارش ها در نوار شرقی استان شهرستان های تایباد، خواف، تربت جام و صالح آباد طی صبح سه شنبه شدید می باشد که احتمال آبگرفتگی و سیلاب در این مناطق و همچنین در گمرک دوغارون وجود دارد.
🔹کلانشهر مشهد صبح سه شنبه بارش شدید و‌ پنبه ای برف را تجربه خواهد کرد، اما دما مناسب نشست برف نخواهد بود و سفید پوش شدن به علت شدت برف موقتی می باشد، همچنین هر چه به سمت ظهر نزدیک شویم بارش ها دوباره به مخلوط برف و باران تبدیل خواهد شد.
اما دوباره از عصر سه شنبه کلانشهر مشهد شرایط برفی شدن را داراست.
🔹بارش برف در روستاهای سردسیر باخرز، روستاهای تربت حیدریه، ارتفاعات فریمان، کوهستان بزد تربت جام و ییلاقات طرقبه و شاندیز شدید و سنگین خواهد بود.
🔹از بعدازظهر سه شنبه بتدریج از شدت و گستردگی موج بارشی در سطح استان کاهش می یابد و فقط در برخی نقاط استان بویژه نیمه شرقی،بارش برف و باران تا صبح چهارشنبه تداوم می یابد.
🔹صبح چهارشنبه بارش ها کاملا قطع خواهد شد و‌ پدیده مه گرفتگی گسترده را در سطح استان طی چهارشنبه شب پیش بینی می کنم.
از تردد و‌ توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنید و همچنین از سفرهای جاده ای غیر ضروری در استان پرهیز کنید.
🔹عملیات کوهنوردی و طبیعت گردی خطرساز طی این مدت متوقف کنید.

تغییر ساعت شروع کار ادارات خراسان رضوی در ماه رمضان

🔹معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی از تغییر شروع ساعت کاری ادارات خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
🔹به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی احسان یوسفی معاون استاندار و دبیر شورای اداری استان دوشنبه ۲۱ اسفندماه با اعلام این خبر افزود: به منظور هماهنگی و یکپارچگی در ارائه خدمات بین واحدهای استانی و بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان، شروع ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی (به استثنای واحدهای عملیاتی، خدمت رسان، آموزشی، بهداشتی و…) تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۸ صبح خواهد بود و ساعت پایان کار، مطابق با قوانین و مقررات مربوطه تعیین می‌گردد.
🔹وی ادامه داد: فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی در روزهای شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ و چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با  ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان، ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!