ایا فردا شنبه مدارس تعطیل است ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

photo 2023 12 04 17 36 39

♦️آخرین اخبار از وضعیت مدارس اصفهان برای فردا

🔺طبق پیگیری‌های انجام شده از مسئولان استان، برخی از مدارس اصفهان که در محدوده یا مسیرهای مراسم تشییع قرار دارند، فردا تعطیل خواهند بود که از طریق مدارس به دانش‌آموزان اعلام می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که با توجه به اعلام عزای عمومی در استان‌های اصفهان و یزد، تصمیم‌گیری درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در روز فردا انجام شود. این تصمیمات ممکن است به دلیل محدودیت‌ها و مسائل ایمنی مربوط به راه‌ها و دسترسی‌ها اتخاذ شود.

دانشگاه اصفهان کلاس‌های صبح روز شنبه را تعطیل کرد

در اطلاعیه معاون آموزشی دانشگاه اصفهان آمده است:
🔹 با آرزوي توفيق و قبولي طاعات و عبادات، ضمن عرض تبريك و تسليت به مناسبت شهادت جانگداز سرداران رشيد و فداكار اسلام در حملۀ تروريستيِ رژيم مجعول اسرائيل به ساختمان كنسولگري جمهوري اسلامي ايران در دمشق، حسب دعوت رياست محترم دانشگاه از همۀ خواهران و برادران عضو خانوادۀ بزرگ دانشگاه اصفهان اعم از مديران، اعضای هيأت علمي، كاركنان و دانشجويان ،براي شركت پرشور در مراسم تشيع پيكر پاک شهيدان اين حادثه به اطلاع می‌رساند كلاس‌های درس صبح روز شنبه ۱۸ فروردین از ساعت ۸ الی۱۲ تشكيل نمی‌گردد.

🔹به اطلاع می‌رساند فعاليت‌های آموزشی دانشگاه در بعد از ظهر همان روز داير مي‌باشد.

وضعیت مدارس در روز شنبه 18 فروردین و احتمال تعطیلی در استان اصفهان

با نزدیک شدن به روز شنبه، 18 فروردین، معلمان، دانش‌آموزان و والدین به دنبال اطلاع از وضعیت مدارس در این روز هستند. هرچند که به طور کلی این روزها مدارس در اکثر مناطق کشور در روزهای عادی فعالیت خود را دارند، اما در برخی شرایط خاص، احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد.

در استان اصفهان، اتفاقات اخیر و عزای عمومی‌هایی که در برخی شهرها و روستاهای این استان رخ داده است، باعث نگرانی و افزایش احتمال تعطیلی مدارس و ادارات دولتی شده است. عزای عمومی‌ها ممکن است منجر به افزایش میزان حضور در مراسم‌ها و تجمعات عمومی شود که این موضوع می‌تواند بر سلامتی عمومی جامعه تأثیرگذار باشد.

از این رو، مسئولان و مراجع ذیربط مسئولیت دارند تا با ارزیابی دقیق وضعیت و شناخت دقیق از وضعیت سلامتی عمومی در استان اصفهان، تصمیمات لازم را در خصوص تعطیلی یا ادامه‌ی فعالیت مدارس و سازمان‌های دولتی اعلام کنند.

باید تاکید کرد که تصمیمات این چنینی بر اساس ارزیابی‌های علمی و بهترین روش‌های بهداشتی و پیشگیری از انتشار ویروس‌ها و بیماری‌ها اتخاذ می‌شود. بنابراین، اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع به مردم و ارائه راهکارهای مناسب برای مقابله با هر گونه خطر و بحران، از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین، والدین و افراد مسئول باید از منابع رسمی و معتبر برای دریافت اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس و وضعیت سلامتی استفاده کنند و از انتشار اطلاعات غیرمعتبر و شایعه‌سازی پرهیز کنند تا اطلاعات صحیح و دقیق به دست مردم برسد و از ایجاد اضطراب و نگرانی‌های غیرضروری جلوگیری شود.

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!