جواب امتحان فنی حرفه ای | نتایج آزمون آنلاین فنی حرفه ای portaltvto.com

امتحانات پایانی دانش‌آموزان

 

آزمون آنلاین سنجش آمادگی آزمون فنی و حرفه ای

مقدمه

مرکز آموزشی عصرنخبگان با هدف ارتقای سطح آمادگی داوطلبان گرامی برای شرکت در آزمون‌های فنی و حرفه ای، اقدام به طراحی و ارائه آزمون آنلاین سنجش آمادگی نموده است. این آزمون که به صورت کاملاً رایگان ارائه می‌شود، فرصتی مناسب برای تمامی داوطلبان، فارغ از اینکه در کدام آموزشگاه مشغول به فراگیری علم و دانش هستند، فراهم می‌آورد تا با نمونه سوالات تستی آزمون‌های فنی و حرفه ای آشنا شده و با سنجش سطح آمادگی خود، برنامه‌ریزی درستی برای مطالعه و کسب موفقیت در آزمون اصلی داشته باشند.

ویژگی‌های کلیدی

* جامعیت: آزمون آنلاین سنجش آمادگی عصرنخبگان، طیف وسیعی از مباحث درسی را دربر می‌گیرد و از این حیث، شباهت قابل توجهی به آزمون‌های واقعی دارد.
* ارزیابی دقیق: با شرکت در این آزمون، نقاط قوت و ضعف داوطلبان به طور دقیق مشخص خواهد شد و این امر، زمینه‌ای مناسب برای برنامه‌ریزی هدفمند و متمرکز بر رفع نقاط ضعف و ارتقای سطح آمادگی فراهم می‌آورد.
* دسترسی آسان: آزمون آنلاین سنجش آمادگی عصرنخبگان در هر زمان و مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید، قابل دسترس است و از این حیث، هیچ محدودیتی برای داوطلبان در استفاده از این امکان آموزشی وجود نخواهد داشت.
* رایگان: همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، شرکت در این آزمون هیچگونه هزینه‌ای برای داوطلبان به دنبال نخواهد داشت.

نکات مهم

* با وجود تلاش بی‌وقفه کارشناسان مرکز آموزشی عصرنخبگان در جهت ارائه آزمون‌های باکیفیت، امکان وجود خطا در برخی از سوالات و یا پاسخ‌ها به طور کامل منتفی نمی‌باشد. با این حال، سهم اینگونه موارد در کل مجموعه سوالات، کمتر از 5% خواهد بود. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، داوطلبان گرامی می‌توانند از طریق کانال تلگرام عصرنخبگان**، نسبت به اطلاع‌رسانی و اصلاح آن اقدام نمایند.
* لازم به ذکر است که قبولی در آزمون آنلاین سنجش آمادگی، به منزله تضمین قبولی در آزمون اصلی نیست. با این وجود، شرکت در این آزمون می‌تواند به عنوان یک ابزار ارزشمند برای سنجش سطح آمادگی و برنامه‌ریزی برای کسب موفقیت در آزمون نهایی، مورد استفاده داوطلبان قرار گیرد.
* برای شرکت در آزمون آنلاین سنجش آمادگی، داوطلبان گرامی می‌بایست از مرورگرهای **کروم**، **فایرفاکس و یا سافاری در آخرین نسخه خود استفاده نمایند. همچنین، در هنگام برگزاری آزمون، خاموش بودن فیلترشکن دستگاه الزامی است.
* آزمون‌های فنی و حرفه‌ای فاقد نمره منفی هستند.

 

با ما همراه باشید تا در مسیر دانش و مهارت، گامی نو برداریم.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!