ایا فردا مدارس تعطیل است یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۳

مدرسه مدارس تعطیل تعطیلی آلودگی هوا

خسارت سیل در شهرستان عباس آباد/تعطیلی چند مدرسه

🔹سیل شب گذشته به زیرساخت‌های راه، پل، آب، برق، منازل مسکونی و اراضی کشاورزی شهر‌های عباس آباد، سلمانشهر و کلارآباد خسارت وارد کرد.

🔹فرماندار شهرستان عباس آباد با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ میلیمتر باران در این شهرستان به ثبت رسید تصریح کرد: به حدود ۷ روستا در بخش‌های عباس آباد، سلمانشهر و کلار و حوزه شهری کلارآباد از ۲۰ تا ۷۰ درصد خسارت وارد شده است.

🔹اصلانی از تعطیلی مدارس شهیدان جعفرنژاد و زرودی در کلارآباد و همچنین حضرت آمنه (س) و شهید نقیب پور در بخش مرکزی خبر داد

 

 

آلودگی در اصفهان به بالای ۱۸۰
و تهران حدود ۱۶۰ قرار گرفتت!!!!!

اگر شاخص آلودگی هوا تا عصر امروز به +140 و بیشتر برسد، احتمال تشکیل کمیته اضطراری برای مدیریت آلودگی هوا بسیار بالاست و ممکن است تدابیر فوری اتخاذ شود.

یکی از تدابیر معمولی در چنین شرایطی تعطیلی مدارس است تا از تعریض کودکان به ذرات آلوده هوا جلوگیری شود. در نتیجه، در صورتی که شاخص آلودگی هوا به این مقدار برسد، اعلان

تعطیلی مدارس برای روز یکشنبه امکان‌پذیر است.

شاخص آلودگی کرج در استان البرز به 139 رسید .

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان: مدارس و ادارات استان در صورت تداوم آلودگی هوا تعطیل می‌شوند

🔹️مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به افزایش آلودگی هوا در اهواز و شهر‌های صنعتی خوزستان گفت: در صورت تداوم این وضعیت تصمیمات لازم برای تعطیلی مدارس و ادارات استان گرفته می‌شود.

🔹️داوود میرشکار در گفتگو با صدا و سیمای خوزستان گفت: در روز‌های اخیر باتوجه به سکون هوا در اهواز و سایر شهرستان ها، شاهد افزایش آلودگی هوا هستیم.

🔹️وی با بیان اینکه دلایل و منابع متعددی در آلودگی هوای اهواز و شهر‌های صنعتی دخالت دارند، افزود: این روز‌ها علاوه بر سایر منابع آلاینده متحرک و ثابت در اهواز، موضوع آتش زدن مزارع نیشکر‌ها در سطح استان خوزستان باعث تشدید آلودگی شده است.

🔹️میرشکار با اشاره بهبود وضعیت هوای اهواز ادامه داد: اما در سایر شهرستان‌ها آلودگی هوا را داریم.

 

فردا در لنگرود عزای عمومی اعلام شد

🔹نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان با صدور پیامی مشترک در پی وقوع حادثه دلخراش آتش سوزی در لنگرود، فردا یک‌شنبه را عزای‌عمومی اعلام کردند.

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!