ایا فردا مدارس خوزستان اهواز تعطیل است دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۳

photo 2023 11 12 09 40 41

فوری فردا فعاليت مدارس خوزستان مجازی است

♦️با اعلام كارگروه اضطرار آلودگی هوای استان مدارس نوبت صبح و عصر فردا سه شنبه 23 آبان ماه در شهرهای اهواز، كارون و باوی در بستر سامانه شاد به صورت مجازی برگزار می شود.

♦️فعاليت ادارات و سازمان ها طبق روال عادی برقرار خواهد بود.

با وجود تداوم وضعیت قرمز هوا، مدارس خوزستان تعطیل نشدند.

👤سخنگوی کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت: برای اینکه روال آموزشی استان خوزستان به هم نخورد تصمیم گرفته شد که در روز دوشنبه (۲۲ آبان‌ماه) تعطیلی اعمال نشود و اگر آلودگی هوا استمرار یافت و مشکلات پایدار بود، تصمیمات جدید اتخاذ می‌ش

وضعیت قرمز آلودگی هوا در خوزستان / احتمال تعطیلی مدارس برای فردا

 🔹امروز اهواز با شاخص آلودگی ۱۶۸، خرمشهر ۱۶۸، سوسنگرد ۱۵۵، شوشتر ۱۵۱ و ماهشهر و هندیجان ۱۵۶ در وضعیت ناسالم قرار داردند.

 

تصمیم برای تعطیلی شهر‌های آلوده در کارگروه اضطرار آلودگی هوا

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان:
🔹 گزارش وضعیت را به کارگروه اضطرار آلودگی هوا ارائه می‌دهیم و در کارگروه در مورد تعطیلی و چگونگی تعطیلی تصمیم‌گیری می‌شود.
🔹در خصوص تعطیلی برخی کلانشهر‌های دیگر با شاخص آلودگی بسیار کمتر از اهواز، ما پیشنهاد دادیم برای مقاطعی تعطیلی داشته باشیم، اما برای این موضوع در کارگروه اضطرار آلودگی هوا تصمیم‌گیری می‌شود و تصمیم نهایی را استاندار می‌گیرد.

 

با توجه به روند صعود شاخص آلودگی هوا در اهواز که در بازه زمانی هفته گذشته تا به امروز و اواسط هفته شاهد آن خواهیم بود روز یکشنبه جلسه مدیریت بحران تصمیم گرفتند که مدارس در روز یکشنبه تعطیل شوند . تا روز سه شنبه که اوج آلودگی هوا را شاهد خواهیم بود جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا امروز نیز برگزار خواهد شد و در مورد تعطیلی مدارس خوزستان تصمیم گیری خواهد شد و به احتمال سیار بالا مدارس برای روز دوشنبه نیز تعطیل خواهد بود .

جهت دریافت اخبار مبنی بر تعطیلی مدارس در روز دوشنبه سایت ما را دنبال کنید . نتیجه تعطیلی دوشنبه تا پایان امروز اعلام خواهد شد .

هشدار هواشناسی به تهرانی ها : افزایش آلودگی هوا در روزهای آینده

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ آورده است:

از شنبه تا سه شنبه (۲۰ تا ۲۳ آبان‌ماه) افزایش غلظت آلاینده‌های جوی همراه با انباشت و کاهش کیفیت هوا در تهران، اراک، مشهد، اهواز، قم، کرج، تبریز، اصفهان و سمنان پیش‌بینی می‌شود.

🔹به توصیه سازمان هواشناسی مدیریت بهینه در مصرف سوخت‌های فسیلی، کنترل فعالیت‌های صنعتی آلاینده، کاهش تردد غیرضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز به‌ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی مورد توجه قرار گیرد.

🔹هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!