ایا فردا مدارس تعطیل است سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۳

مدرسه مدارس تعطیل تعطیلی آلودگی هوا

فوری فردا فعاليت مدارس خوزستان مجازی است

♦️با اعلام كارگروه اضطرار آلودگی هوای استان مدارس نوبت صبح و عصر فردا سه شنبه 23 آبان ماه در شهرهای اهواز، كارون و باوی در بستر سامانه شاد به صورت مجازی برگزار می شود.

♦️فعاليت ادارات و سازمان ها طبق روال عادی برقرار خواهد بود.

دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان:

⛔️برای تعطیلی مدارس و دانشگاه ها هنوز تصمیم نگرفته ایم
⛔️آلودگی هوای اصفهان صنعتی و خوزستان ناشی از سایت دفن زباله شهرداری و آتش زدن مزارع نیشکر است!

 

ادامه آموزش غیرحضوری دانشگاه ها و مدارس در اصفهان و چند شهرستان دیگر فردا سه شنبه ۲۳ آبان

🔻 با تصویب مجدد کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و نیز تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه غیرحضوری خواهد بود.

🔻به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: تداوم پایداری وسکون مطلق جو همچنان اصفهان و چند شهرستان را دربر گرفته و ابرناکی شدن، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش میدان را به همراه دارد.

🔻 شیشه فروش افزود: براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و نیز تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه غیرحضوری خواهد بود.

با توجه به روند افزایش شدت آلاینده ها و بالا بودن شاخص و صدور هشدار های هواشناسی برای برخی استان ها مانند تهران ، البرز ، اصفهان ، مشهد ، اراک ، قم و خوزستان شاهد تعطیلی مدارس اصفهان برای دومین روز متوالی بودیم که احتمال تعطیلی مدارس اصفهان برای سه شنبه نیز بسیار بالا و احتمالا تعطیل می باشد .

در روز گذشته شاهد افزایش شدت آلودگی ها در مشهد و خوزستان نیز بودیم که با توجه به تشکیل جلسه های مدیریت بحران و کمیته اضطرار آلودگی هوا در این استان ها و همچنین استان البرز نیز ، تصمیم به تعطیلی برای مدارس و دانشگاه ها که علی رغم بالا بودن شاخص و صدور اعلامیه و هشدار های زرد و نارنجی هواشناسی تعطیلی سراسری مدارس را به دنبال نداشت .

اما با این حال احتمال تعطیلی برای مشهد و خوزستان و اصفهان و کرج نیز احتمال تعطیلی سراسری برای روز سه شنبه 23 آبان به شدت بالا خواهد بود .

امروز نیز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا برای شهرهای ذکر شده حدود ساعت 18 تشکیل خواهد شد و نتیجه را اعلام خواهیم کرد .

همراه ما باشید و نظرات خود را در مورد تعطیلی سه شنبه برای ما بنویسید .

اشتراک در
اطلاع از

17 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!