ایا فردا دوشنبه مدارس اصفهان تعطیل است ۲۹ آبان ۱۴۰۳

photo 2023 11 19 10 11 16

🔴 مدارس و دانشگاه های استان اصفهان دوشنبه ۲۹ آبان ماه به دلیل کاهش شاخص آلودگی باز هستند

🔹مسعود شیشه فروش گفت: آلودگی هوای استان اصفهان با توجه به هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی و پیش بینی کارشناسان و بارندگی ها مبنی برکاهش غلظت آلاینده ها میباشد فعالیت مدارس و دانشگاه های استان در روز دوشنبه ۲۹ آبان را عادی اعلام کرد.

کیفیت هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

هم اکنون (یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ – ساعت ۸) کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با میانگین شاخص ۱۴۷ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

 

مدارس در روز دوشنبه بخصوص در شهرهایی که با آلودگی هوای ناسالم مواجه هستند، مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته‌اند. در اصفهان نیز، وضعیت آلودگی هوا به حدی بالا رسیده که نگرانی‌ها درباره سلامتی افراد افزایش یافته است.

با افزایش شاخص‌های آلودگی هوا و هشدارهای هواشناسی برای این شهر، احتمال تعطیلی مدارس در روز دوشنبه در اصفهان بسیار بالاست. این تصمیمات به منظور حفظ سلامت و ایمنی دانش‌آموزان، اعضای هیئت‌مدیره و کمیته اضطرار آلودگی هوا، در مقابله با آلودگی هوا و جلوگیری از اثرات منفی آن بر سلامت عمومی اتخاذ می‌شوند.

به همین دلیل، منتظر تصمیمات و اعلامیه‌های مربوطه از سوی مسئولان مربوطه درباره تعطیلی مدارس در دوشنبه در اصفهان باشیم. در این میان، از اطلاع‌رسانی‌های رسمی و اخبار منتشر شده توسط مراجع ذی‌ربط مطمئن شویم و در جریان آخرین تصمیمات قرار خواهید گرفت.

اشتراک در
اطلاع از

76 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!