ایا شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۳ بازار بورس تعطیل است؟

بین التعطیلین

با توجه به تعطیلی روز‌های پنجشنبه ۱۹ بهمن  به مناسبت بعثت پیامبر اکرم (ص)، جمعه ۲۰ بهمن و یکشنبه ۲۲ بهمن به دلیل پیروزی انقلاب اسلامی، روز شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ بین التعطیلی است. از این رو بسیاری از کارمندان، دانشجویان و والدین دانش آموزان در حال تدارک برنامه سفر در تعطیلات پایان هفته هستند و اغلب این سوال در ذهن آن‌ها پیش آمده که آیا روز شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است یا خیر؟

لازم به ذکر است که تیم فوتبال کشورمان فردا چهارشنبه به مصاف تیم ملی قطر می‌رود؛ بازی حساسی که از هم اکنون توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. همزمان شایعاتی در فضای مجازی درباره قوت گرفتن احتمال تعطیلی روز شنبه مطرح شده است و همچنین با توجه به قرار گرفتن شنبه ۲۱ بهمن در بین ۳ تعطیلی در بعضی از کانال‌های فضای مجازی و شبکه‌های مجازی خبری مبنی بر اینکه روز شنبه بیست و یکم بهمن تعطیل است، دست به دست مردم می‌چرخد که این خبر از اساس شایعه و کذب است.

در این باره، امیر عابدی کاربر اینستاگرام و خبرنگار سابق یکی از خبرگزاری‌ها با انتشار یک استوری گفت که با توجه به شواهد احتمال تعطیلی روز شنبه (۲۱ بهمن ۱۴۰۲) بسیار زیاد است.

او در استوری اینستاگرام خود نوشت: «با توجه به شواهد و قرائن احتمال تعطیلی سراسری شنبه خیلی زیاده البته همه چی بستگی به نتیجه بازی فردا داره، در صورت صعود به فینال جام ملت‌ها که برای اولین بار بعد از انقلاب اتفاق میفته و آماده شدن برای برگزاری جشن ملی، دولت احتمالا شنبه را تعطیل اعلام کنه.»

البته تاکنون صحت این خبر تائید نشده است و باید منتظر تصمیم هیات دولت ماند. تا این لحظه هیچ اطلاعیه رسمی از هیات دولت مبنی بر اینکه شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل رسمی باشد، صادر نشده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور در مورد تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن ماه گفت: دولت اگر می‌خواست شنبه را تعطیل کند امروز اعلام می‌کرد، البته موضوع تعطیلی شنبه را به خود کارکنان واگذار کرده است تا کسانی که بخواهند از مرخصی استفاده کنند.

حسینی افزود: فعلا برنامه ای برای تعطیلی روز شنبه نیست ممکن است تصیمم جدیدی اتخاذ شود البته امروز در دولت مطرح شد و تصیمی اتخاذ نشد.

در صورت اعلام خبر این مطلب بروزرسانی می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!