علت فیلتر شدن تپسل | چرا تپسل فیلتر شد

photo 2024 04 06 09 04 28

پلتفرم تبلیغات دیجیتال «تپسل» فیلتر شد
تپسل: شوکه‌کننده نیست، ناامیدکننده است!

🔹پلتفرم تپسل طی ساعات گذشته فیلتر شده است. این شرکت طی بیانیه‌ای که در اختیار دیجیاتو گذاشت، اعلام کرد هیچ اخطاری نداشته و دلیل فیلتر یا حتی فیلترکنندگان برایش مشخص نیستند! تپسل در بیانیه‌اش نوشته که «فیلتر شدن در ساعات پایانی یک روز تعطیل آن هم بدون اعلام قبلی و دلیل مشخص، بیشتر از اینکه شوکه کننده باشد، ناامید کننده است.»

تیم فنی تپسل ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه جمعه ۱۷ فروردین متوجه شد که بدون هیچ تذکر، ابلاغیه یا اعلام قبلی دامنه api.tapsell.ir فیلتر شده است.
این فیلترینگ در شرایطی برای تپسل رخ داده است که با وجود پیگیری‌های ما، تا این لحظه نه تنها دلیل این اقدام برای ما آشکار نیست بلکه حتی مشخص نیست این فیلترینگ از سوی چه نهادی انجام شده است.

تپسل به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تبلیغات دیجیتال ایرانی روزانه ۱.۵ میلیارد ایمپرشن تبلیغاتی در پلتفرم‌های ناشرین نمایش می‌دهد و به باور ما چنین برخوردهایی نه تنها یک اجحاف بزرگ در حق بدنه اقتصاد دیجیتال و تپسل محسوب می‌شود، بلکه ضایع کننده حق ۷۰ هزار تبلیغ‌دهنده و ۱۴۳ هزار ناشری است به تپسل به عنوان یک کسب‌وکار ۱۰ ساله اعتماد کرده‌اند.

در شرایطی که به‌واسطه تحریم‌ها تمام راه‌های درآمدزایی اقتصاد دیجیتال از تبلیغات بسته شده است، ما توانسته‌ایم با راه اندازی «تپسل پلاس» برای ناشران ایرانی درامدزایی دلاری ایجاد کنیم و امروز با این اتفاق شوکه کننده، نمی‌دانیم چه کسی قرار است پاسخگوی ضرری باشد که به تمام این ذینفعان وارد شده است.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!