پنل ورود مددجویان بهزیستی با کد ملی (جدید ۱۴۰۳)

مستمری بهزیستی

در ایران گروهی از متقاضیان بهزیستی بودند که برای مشاهده واریزی حقوق خود به سایت دولت با مشکل مواجه بودند. قرار بود این وب‌سایت راهی مناسب برای پیگیری پرداخت‌هایشان و اطمینان از دریافت مقدار صحیح پول باشد.

با این حال، زمانی که آنها سعی کردند به سایت دسترسی پیدا کنند، با پیام های خطا و زمان بارگذاری طولانی مواجه شدند. حتی برخی از متقاضیان گزارش دادند که سایت قبل از اینکه حتی بتوانند وارد سیستم شوند از کار می افتد.

این امر باعث ناامیدی و اضطراب زیادی برای دریافت کنندگان رفاه شد، زیرا آنها برای تأمین هزینه های خود و خانواده خود به این پرداخت ها متکی بودند. آنها سعی کردند برای کمک با خط تلفن دولتی تماس بگیرند، اما اغلب ساعت ها به حالت تعلیق درآمدند یا به آنها گفتند که کاری نمی توان انجام داد.

با گذشت زمان، افراد بیشتری شروع به صحبت در مورد این موضوع کردند. آنها تظاهراتی را سازماندهی کردند و به نمایندگان محلی خود نامه نوشتند و خواستار انجام کاری برای تعمیر وب سایت و دسترسی بیشتر به آن شدند.

سرانجام پس از ماه ها فشار افکار عمومی، دولت بالاخره وارد عمل شد. آنها تیمی از کارشناسان فناوری اطلاعات را استخدام کردند تا وب سایت را بازنگری کنند و آن را کاربرپسندتر کنند. آنها همچنین یک خط پشتیبانی اختصاصی برای دریافت کنندگان رفاهی که در دسترسی به حساب های خود با مشکل مواجه بودند راه اندازی کردند.

با این تلاش ها سرانجام متقاضیان بهزیستی بدون هیچ مشکلی موفق به مشاهده واریزی حقوق خود شدند. آنها دیگر نگران از دست دادن پرداخت ها یا تقلا برای تأمین مخارج خود نبودند. و بهتر از همه، آنها می دانستند که صدای آنها شنیده شده است و دولت آنها سخت تلاش می کند تا زندگی آنها را بهبود بخشد.

اشتراک در
اطلاع از

50 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!