علت خودکشی میرزا درجی | دلیل خودکشی میرزا درجی

photo 2023 12 05 08 46 40

متاسفانه، شایعه خبری منتشر شده بود که می‌گفت استاد میرزا درجی به دیار ابدی پیوسته است. این خبر که موجب ناراحتی و اندوه طرفداران و دوستداران هنرمند محبوب شد، در واقع تکذیب و ردی از سوی منابع رسمی موسیقی و رسانه‌های معتبر آمد. استاد میرزا درجی هنرمند برجسته ما، متاسفانه این دنیا را ترک کرده و به سوی دیار ابدی رفته است. این مصیبت سنگین که دومین مصیبت در دومین سال از درگذشت اسطوره موسیقی لر مرحوم استاد سجاد رزمجو است، همه ما را درگیر غم و اندوه کرده است.

این تلخن و غم‌انگیز که هنرمندان و مردم متعددی را در غم فرو برده است، نیاز به همدردی و همراهی دارد. ما از همه دوستان و هموطنان عزیز و به ویژه طرفداران و دوستداران استاد میرزا درجی که در این مدت طولانی از کنار خانواده او نشسته بودند و امروز نیز با غم و اندوه عزیزشان همراهی می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

با توجه به ناگهانی بودن این اتفاق نهایی یعنی درگذشت این هنرمند عزیزمان و عدم برنامه‌ریزی برای مراسم تشییع و تدفین و همچنین برنامه‌های ویژه، تصمیماتی پس از هماهنگی و هماهنگی با تاریخ و مکان دقیق، از طریق رسانه‌های رسمی به عموم مردم اعلام خواهد شد.

در حالی که از همه علاقه‌مندان به موسیقی لری و هنرمند عزیزمان میرزا درجی سپاس‌گزاری می‌کنیم، باید در انتظار اطلاعات رسمی از سوی ستاد درگذشت مرحوم طوسی باشیم.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!