بیوگرافی تختی + علت مرگ تختی | ایا تختی خودکشی کرده | خیانت همسر تختی چه بود

Capture 34

باشگاه کشتی ایران ورزش را به یکی از بزرگ‌ترین استعدادهای خود از دست داد. غلامرضا تختی، کشتی‌گیر برجسته ایرانی، با گذشت در سن چهل و سه سالگی، پس از مدتی درگیر مشکلات جسمانی و سلامتی، در ۲۴ دسامبر ۲۰۲۲ درگذشت. وی از نام‌آورترین و قدرتمندترین کشتی‌گیران کشور بود و در سال‌های گذشته به عنوان یکی از آیکون‌های ورزش کشور شناخته می‌شد.

غلامرضا تختی با داشتن رزومه‌ای پرافتخار، در رشته کشتی فرنگی برای ایران موفقیت‌های چشمگیری رقم زد. او بارها به عنوان قهرمان جهان و قهرمان آسیا در وزنهای مختلف به مسابقات جهانی و قاره‌ای رفت و از مدال‌های قهرمانی مجموعه‌ای به شمار آورد. تختی به عنوان یک اسطوره در دنیای کشتی در حافظه مردم ایران جاودانه می‌ماند و موجب اندوه و تأثر گسترده از سوی هواداران و اهالی ورزش شد.

درباره دلیل دقیق مرگ غلامرضا تختی اطلاعات دقیقی منتشر نشده است. وی پس از مدتی مبتلا به مشکلات جسمانی و عوارضی شده بود که منجر به فوت او در سن ۴۳ سالگی گردید.

در سراسر کشور، مردم و علاقه‌مندان به ورزش، خاطرات زیبا از مبارزات و موفقیت‌های تختی را به یاد می‌آورند و از او به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین و تاثیرگذارترین اسامی ورزش کشور خاطره‌سازی می‌کنند.

‏کلیپ ‎تختی با نریشن ماندگار استاد”پرویز بهرام”

گفته بود: «فقط برایِ این قهرمان شدم كه هم‌وطنانم جشن بگیرند و شادی كنند.»

‏امروز ۱۷ دی ماه پنجاه‌و چهارمین سالروزِ درگذشتِ جهان پهلوان تختی است.
بزرگمردی که تنها یک قهرمان و پهلوانِ ورزشی نبود
تختی یک اندیشه بود
اندیشه‌ای که قدرتش را از مردم می‌گیرد و در کنارِ مردم می‌ایستد و شرافت را با قدرت و پول معامله نمی‌کند…

روحش شاد و یادش ابدی🥀

در سالگشتِ مرگِ نمادِ ورزش بیایید همگی با هم دعا کنیم دل‌ِمان پُر از نغمه‌هایِ خوشِ نوع‌دوستی و جاده‌یِ زندگی‌ِمان پُر از شکوفه‌هایِ جوانمردی باشد🙏

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!