ایا چهارشنبه ۱۳ دی تعطیل است | علت تعطیلی چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳

Capture 185

آیا چهارشنبه 13 دی تعطیل رسمی است ؟ آیا چهارشنبه ۱۳ دی تعطیل است ؟ مناسبت تعطیلی چهارشنبه ۱۳ دی ؟ ایا چهارشنبه مدارس تعطیل است چهارشنبه ۱۳ دی چه روزی است در ادامه مطلب .

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ و 20 جمادي الثانيه 1445 و 3 ژانویه 2024 مصادف است با روز جهانی مقاومت و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همچنین ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن [20 جمادي الثانيه ] و همچنین تولد حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می باشد .

13 دی تعطیل رسمی نمی باشد .

سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، جانباز برجسته ایران و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، به یادآوری شجاعت و تلاش‌های وی برای حفظ امنیت و مبارزه با تهدیدهای خارجی و تروریسم، یاد و خاطره این شخصیت بزرگی که در مسیر مقاومت و دفاع از ارزش‌های اسلامی و ملی ایران بسیاری را الهام بخشید، زنده نگه می داریم.

به منظور گرامیداشت روز زن، به عنوان یک روز جهانی که به تقویت و تثبیت مفهوم برابری جنسیتی و حقوق زنان اختصاص دارد، این روز به اهمیت بسیاری برای ترویج و حفظ حقوق زنان و دختران در جوامع مختلف دسته می‌دهد. این روز برای برجسته ساختن و توسعه توانمندی‌های زنان، توجه به دستاوردهایشان و همچنین بررسی چالش‌ها و موانعی که همچنان در مسیر برابری جنسیتی وجود دارد، اهمیت زیادی دارد.

امام خمینی، پدر انقلاب اسلامی، را نمادی از اراده و اعتقاد به اصول و ارزش‌های اسلامی و مبارزه برای حقوق مردم می‌دانند. او با اعلام انقلاب اسلامی در ایران نه تنها تغییرات عظیمی در ساختار قدرت ایجاد کرد بلکه مبارزاتش به منظور استقلال، عدالت، و تشکیل یک جامعه برابر و پویا، همچنان به عنوان الگویی برای مبارزه با ستم و ظلم در دنیا شناخته می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!