ایا فردا چهارشنبه مدارس تعطیل است | ایا چهارشنبه ۱۳ دی تعطیل است

تعطیل 2

🔴مدارس ابتدایی شهرستان آبیک غیر حضوری شد

🔺 با اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان آبیک، و بر اساس شرایط اضطراری آلودگی هوا مدارس شهرستان آبیک در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی؛ طی نوبت صبح و بعدازظهر فردا چهارشنبه به صورت غیر حضوری و در بستر شاد برگزار می‌شود.

🔺 بر اساس این اطلاعیه حضور عوامل اجرایی در مدارس جهت پاسخگویی به اولیا، دانش آموزان و ارباب رجوع الزامی است.

‌‌🔴 فوری | اطلاعیه فعالیت مجازی مدارس در ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ در شهرستان های تبریز و اسکو / مدارس برای دومین روز متوالی مجازی شد

🔹 پیرو مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، با توجه به افزایش غلظت آلاینده های جوی و آلودگی هوا، مدارس شهرستان تبریز ( نواحی پنجگانه، خسروشاه، باسمنج و سردرود) و شهرستان اسکو ( اسکو، ایلخچی، و شهر جدید سهند) در روز چهارشنبه مورخه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و دبستان و در مقاطع متوسطه اول و دوم مشروط به عدم داشتن امتحان از پیش تعیین شده غیر حضوری می باشد.

🔹 شایان ذکر است؛ دانش آموزان بعد از اتمام امتحان مدارس را ترک خواهند نمود.

‌‌🔴مدارس ابتدايی استان تهران  فردا غيرحضوری شد

🔹معاون استاندار تهران: كودكستان‌ها و مدارس ابتدايي استان تهران به غير از فيروزكوه در دو نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه ۱۳ دی ماه غيرحضوري و مدارس استثنایی در کلیه مقاطع تعطیل اعلام شد.

🔴 البرز هم فردا چهارشنبه تعطیل شد

🔹 فردا چهارشنبه مهدهای کودک تعطیل و پیش دبستانی در البرز غیر حضوری شد./ایرنا

فوری | مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: جلسه کمیته اضطرار عصر سه شنبه ۱۲ دی‌ماه برگزار می‌شود/ نتایج اطلاع‌رسانی خواهد شد

🔹به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران با اشاره به تشدید آلودگی هوا اظهار داشت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و نامه دانشگاه علوم پزشکی جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان عصر امروز سه شنبه ۱۲ دی‌ماه برگزار می‌شود.

 

ادارات و مدارس کرمان فردا چهارشنبه ۱۳ دی تعطیل شد

استاندار کرمان:
🔹️‌ادارات و مدارس شهر کرمان فردا سیزدهم دی‌ماه مصادف با سالروز شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی تعطیل شدند.
🔹️‌مدیران حق ترک شهر را ندارند و این تعطیلی صرفاً برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم و زائران شهید سلیمانی انجام می‌شود.
🔹️این تعطیلی مختص شهر کرمان بوده و هیچ شهرستان و توابعی از استان کرمان تعطیل نخواهد بود.

هوای تهران روی خط ناسالم ، 🔴شاخص آلودگی هوای باقر شهر تهران به مرحله خطرناک رسید!

🔹شاخص آلودگی هوا در شهر تهران هم‌اکنون روی عدد ۱۵۷ و در شرایط ناسالم برای همه گروه‌هاست.

چهارشنبه 13 دی 1402 مصادف با سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت این شهید بزرگوار و همچنین سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا بانوی دو عالم و روز زن و روز مادر و همچنین سالروز تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی می باشد و تعطیل رسمی نیست .

اما با توجه به بحران آلودگی هوا که کلان شهرها و پایتخت را درگیر کرده است احتمال تعطیلی مدارس و ادارات برای استان های تهران و اصفهان و تبریز به دلیل شرایط قرمز آلودگی هوا وجود دارد و تصمیم گیری این امر به عهده مدیریت بحران استان ها می باشد که تا این لحظه هیچگونه خبری در این باره منتشر نشده است اما احتمال تعطیلی بسیار محتمل است .

اشتراک در
اطلاع از

23 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!