بدل حاج قاسم سلیمانی کیست | سالگرد حاج قاسم سلیمانی چه روزی است

photo 2024 01 01 11 34 53

محمد العراقی بدل و بازیگر نقش حاج قاسم سلیمانی با حضور در مراسم گرامیداشت شهید موسوی در کنار اسماعیل قانی سردار سپاه و سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه ظاهر شد تا در منار این عزیزان یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را زنده نگاه دارند .

این بازیگر عراقی که قبلتر در رسانه ها به دلیل شباهت وی به حاج قاسم مورد توجه قرار گرفته بود بهترین گزینه برای ایفای نقش سردار سپاه اسلام شهید قاسم سلیمانی در نظر گرفته شده بود که پس از ورود به ایران و انجام تست های گریم شباهت خارق العاده ایشان به حاج قاسم سبب حیرت افراد شد و باغث شد با دیدن چهره ایشان بار دیگر حاج قاسم سلیمانی برای ما زنده شود هرچند که سردار ما همیشه زنده است و یادش در دلها جاودان .

واکنش جالب مردم با دیدن بَدَل حاج قاسم سلیمانی!

 

13 دی، سالگرد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار در تاریخ ایران و منطقه می‌باشد. حاج قاسم سلیمانی با رهبری و ایثارگری خود در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایران و در دفاع از ارزش‌ها و امنیت کشور، جایگاه ویژه‌ای را در دل مردم ایران و منطقه بدست آورده است. او با استراتژی‌های تدبیرمند خود، توانسته‌ست نقش بسیار مؤثری در پیشبرد سیاست‌های ایران در منطقه داشته باشد. سالگرد ارتحال این شخصیت بزرگ، فرصتی است برای یادآوری تلاش‌ها و تضحیات او در جهت حفظ امنیت و مقاومت در برابر تهدیدهای خارجی و دفاع از ارزش‌های انقلابی.

 

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!