مراسم خاکسپاری سیاوش سلیمانی + تصاویر

photo 2023 07 19 15 15 16

 

رئیس شورای اسلامی استان در حادثه تصادف جان باخت

🔸سیاوش سلیمانی دشتکی رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری شب گذشته و در حادثه تصادف جان باخت.

🔸سیاوش سلیمانی دشتکی در ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰ و در نخستین سال فعالیت دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری با کسب هفت رای از مجموع ۱۰ رای به‌ عنوان رییس شورای اسلامی استان انتخاب شده بود.

 

🔸سیاوش سلیمانی دشتکی، رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، در حادثه تصادف تلخی که شب گذشته رخ داده، جان باخت. این خبر تلخ برای اهالی استان اندوه و تاسف فراوانی را به همراه داشت.

سیاوش سلیمانی دشتکی در سال ۱۴۰۰ و در نخستین سال فعالیت دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری با کسب هفت رای از مجموع ۱۰ رای به‌ عنوان رییس شورای اسلامی استان انتخاب شده بود.

حال مراسم خاکسپاری و تشییع جنازه این فقید در میان خانواده، دوستان و همکارانش برگزار خواهد شد تا با حضور گسترده مردم و مسئولین، زندگی و خدمات ارزشمند او به خاطر بیاورند و از ارزشمندی‌ها و اثرات مثبتی که بر مردم و منطقه به جا گذاشته بود، یاد کنند. این واقعه نشانه‌ای از روشنی چراغ خاموش‌شده در عرصه خدمت به مردم و انسان‌شناسی ایشان خواهد بود که همواره در قلب همه مانده و به یادگار خالق بر سر مواقع سخت و آسان مسئولین و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهد ماند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!