ایا فردا شنبه مدارس چهارمحال و بختیاری کوهرنگ تعطیل است ۱۲ اسفند ۱۴۰۳

photo 2023 12 04 17 36 39

🔴اطلاعیه وضعیت فعالیت‌ آموزشی مدارس در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ چهارمحال و بختیاری

🔹به اطلاع دانش آموزان عزیز،اولیا محترم و فرهنگیان گرامی میرساند، با توجه به تمدید مهلت رای گیری  ، مشارکت تعداد زیادی از همکاران محترم فرهنگی در برگزاری انتخابات و استفاده از مدارس استان به عنوان شعب اخذ رای  بانظر مساعد استاندار محترم   فعالیت آموزشی مدارس استان به صورت غیر حضوری خواهد بود

بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری تا پنجشنبه ادامه دارد/ جمعه سردترین روز ۱۴۰۲ خواهد بود

با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای استان، افزود: سامانه بارشی جدیدی از اواخر امشب_ سه‌شنبه هشت اسفند_ وارد استان خواهد شد و در برخی مناطق به ویژه نوار شمالی استان باعث بارندگی پراکنده خواهد شد، به تدریج روز چهارشنبه این سامانه فراگیر خواهد شد و باعث بارش برف و باران، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش دما خواهد شد.

🔺 این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه در برخی مناطق استان فعالیت خواهد کرد، بارش‌ها برای شهرکرد برف و باران توأمان و عمده فعالیت این سامانه برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، کیار، فارسان و لردگان خواهد بود.

💢 با خروج این سامانه به تدریج روند کاهش دما از ظهر پنجشنبه اتفاق خواهد افتاد، به‌طوری که روز جمعه کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود و می‌توان گفت جمعه یکی از سردترین روزهای سال ۱۴۰۲ خواهد بود. در نتیجه احتمال تعطیلی مدارس برای شنبه نیز وجود دارد که در صورت اعلام خبر در همین صفحه به اطلاع شما خواهد رسید .

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!