علت انفجار در کرمان امروز چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳

انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ دلیل انفجار هنوز مشخص نیست

آخرین جزئیات حادثه انفجار در گلزار شهدای کرمان

🔹خبرنگار حاضر در صحنه: انفجار اول در ساعت ۱۵:۰۴ رخ داد.
🔹صدای انفجار در داخل گلزار به گوش نرسید.
🔹ساعت ۱۵:۰۷ انفجار دوم رخ داد.
🔹بعد از انفجار دوم، حیاط گلزار شهدای کرمان تخلیه شد.
🔹خبرنگار حاضر در بیمارستان باهنر: از جزئیات حادثه خبر نداریم.
🔹در حال حاضر، مجروحان به بیمارستان باهنر و افضلی پور منتقل می‌شوند.

تاکنون جزئیات دقیق‌تر درباره علت انفجار و اطلاعات حاصل از تحقیقات مقامات محلی در دسترس نیست. اطلاعات بیشتر با پیشرفت تحقیقات و اعلام رسمی مقامات قابل دریافت خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان در گزارشی اعلام کرد: “انفجار در مسیر زائران شهید سلیمانی رخ داده است، اما هنوز مشخص نیست که آیا این انفجار ناشی از انفجار گاز بوده یا حمله تروریستی است.” این اظهارات نشان می‌دهد که مقامات محلی هنوز به تایید نهایی درباره علت انفجار نرسیده‌اند و در دست بررسی و تحقیقات می‌باشد. اطلاعات بیشتر درباره این حادثه پس از تحلیل‌های امنیتی و اطلاعات رسمی مقامات اعلام خواهد شد.

در یک حادثه ناگوار، امروز انفجاری در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان رخ داده است، که تاکنون دلیل دقیق آن مشخص نشده است. بر اثر این انفجار، تعدادی از هموطنان مصدوم شده‌اند و آمبولانس‌های هلال احمر به سرعت وارد محل شده‌اند.

به گزارش خبرنگاران در محل حادثه، ازدحام جمعیت باعث شده‌است که برخی افراد دچار مصدومیت شوند. اولین فیلم‌ها از مجروحان حادثه نیز منتشر شده‌اند.

انفجار در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان اتفاق افتاده و نیروهای امنیتی در حال حرکت به سمت محل وقوع حادثه هستند. تاکنون هیچ مقام رسمی دلیل این انفجار را تایید نکرده است.

بعضی از شاهدان حادثه ادعا کرده‌اند که این انفجار ناشی از کپسول‌های گاز بوده است، اما تاکنون هیچ تاییدی از مقامات مسئول نشده است. نیروهای امنیتی در حال متفرق کردن جمعیت اطراف محل حادثه هستند.

تعدادی زیادی از آمبولانس‌ها در محل حادثه حاضر شده‌اند و 15 نفر از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. رییس اورژانس کرمان اعلام کرده که تاکنون 15 نفر به دلیل این انفجار مصدوم شده‌اند. همچنین، اطلاعات نشان می‌دهد که یک انفجار دیگر نیز شنیده شده و مقامات مسئول درباره آن اظهارنظر نکرده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!