تعداد کشته ها و مصدومان انفجار امروز کرمان چهارشنبه 13 دی 1403

**انفجار در مسیر به سوی گلزار شهدای کرمان در این حادثه دست‌کم ۲۰ تن جان خود را از دست دادند 15 نفر مجروح

**کرمان – 13 دی 1402**

صدا و سیما: در این حادثه دست‌کم ۲۰ تن جان خود را از دست دادند

در یک حادثه ناگوار، انفجاری در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان رخ داده و منجر به مصدومیت 15 نفر شده است. به گزارش خبرنگاران مستقر در محل، این انفجار در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان اتفاق افتاده و دلیل آن هنوز مشخص نیست.

بلافاصله پس از صدای مهیب انفجار، آمبولانس‌های هلال احمر وارد مسیر شدند و به سمت محل حادثه حرکت کردند. به دلیل ازدحام جمعیت در محل، تعدادی از هموطنان مصدوم شدند و نیروهای امنیتی در حال متفرق کردن مردم از صحنه حادثه هستند.

اطلاعات دقیقی درباره دلیل انفجار در دست نیست و برخی از حاضران در صحنه اظهار کرده‌اند که انفجار از کپسول‌های گاز برخاسته است، اما هیچ مقام رسمی این اطلاعات را تایید نکرده است.

 

نیروهای امنیتی و انتظامی در حال حرکت به سمت محل حادثه هستند و تاکنون تعدادی از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. رییس اورژانس کرمان اعلام کرده است که 15 نفر به عنوان نتیجه این انفجار مصدوم شده‌اند.

هنوز هیچ اظهارنظر رسمی از سوی مقامات محلی درباره علت این انفجار صورت نگرفته است، ولی گزارش‌ها حاکی از شنیدن انفجار دوم نیز هستند که موجب نگرانی بیشتر مردم شده است. ادامه بررسی‌ها و اطلاع‌رسانی توسط مقامات مربوطه در حال انجام است.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!