ایا فردا شنبه مدارس تعطیل است 14 بهمن 1403 | ایا مدارس شنبه تعطیل است ۱۴ بهمن ۱۴۰۳


متعطیل 2

⭕️

🔴غرب خراسان رضوی

کلیه مدارس شهرستان های خوشاب، جوین، جغتای و داورزن نیز در روز شنبه تعطیل اعلام شده است

 

🔴 مقطع تحصیلی ابتدایی در ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه (غیر از گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین) به دلیل سرمای هوا در روز شنبه تعطیل و غیر حضوری شد.

🔹وی افزود: مدارس مقطع متوسطه در نوبت صبح شنبه در شهرستان‌های کنگاور، سنقر و کلیایی، پاوه و دالاهو، تعطیل و به صورت غیرحضوری است.

🔹مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مقطع متوسطه اول و دوم نیز در شهرستان‌های کرمانشاه، روانسر، اسلام آبادغرب، جوانرود، صحنه، هرسین و ثلاث باباجانی با ۲ ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

🔴مدارس لواسانات تهران فردا در کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل شد 

🔴فعالیت برخی مدارس شهرستان کلاله در استان گلستان غیر حضوری شد 

مدیر آموزش و پرورش کلاله درشرق استان گلستان گفت که به علت بارش برف و برودت هوا فردا شنبه ۱۴ بهمن تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول این شهرستان غیرحضوری و کلاس ها در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

🔴 اطلاعیه تعطیلی مدارس ابتدایی و متوسطه اول سبزوار در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه

👈با توجه به بارش برف روز جاری و برودت هوا، فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه کلیه مدارس ابتدایی و مدارس متوسطه اول در نوبت صبح و عصر در شهرستان سبزوار؛بخش مرکزی و روداب غیرحضوری برگزار می گردد.

همچنین کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی نیز شامل این اطلاعیه می گردد.

🔴 #فوری تمام مقاطع تحصیلی بخش آسارا در کرج و مقطع  ابتدای شهرستان طالقان  غیر حضوری شد

🔴 تعطیلی کل مدارس سنندج

 

🔹با موافقت فرماندار كردستان:

به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر فردا شنبه(۱۴بهمن) همه‌ی مدارس سنندج در کلیه‌ی مقاطع در هر ۲ شیفت تعطیل(غیرحضوری) شدند

 

🔴 مدارس برخی از مناطق استان اصفهان به دلیل بارش برف و برودت هوا با یک ساعت تاخیر در روز شنبه آغاز خواهد شد

🔹منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

با توجه به بارش برف .کولاک وکاهش محسوس دما همه مقاطع تحصیلی اموزش و پرورش در شهرستانهای فریدونشهر.فریدن.خوانسار وبویین میاندشت و مدارس بخشهای نیاسر.قمصر.برزک و روستاهای بخش مرکزی کاشان و نیز مقاطع ابتدایی شهرستان گلپایگان روز شنبه ۱۴ بهمن ماه با یک ساعت تاخیر اغاز خواهد شد.

🔴دانشگاه‌ها و کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان الیگودرز فردا شنبه نوبت صبح غیرحضوری شد

برابر اعلام ستاد مدیریت بحران الیگودرز بدلیل بارش برف و برودت هوا تمامی دانشگاه‌ها و مدارس اعم از مهد کودک، پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول و دوم در تمامی روستاها و شهر الیگودرز فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه تعطیل و از طریق مجازی انجام خواهد شد.

فعالیت  ادارات دولتی و بانک‌ها با ۲ ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

مدارس ابتدایی استان زنجان به دلیل برودت هوا و بارش برف تعطیل اعلام شد

🔴مدارس شهرستان پردیس در دو نوبت صبح و عصر غیر حضوری شد

🔹محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش‌های انجام گرفته طی امروز و شب گذشته گفت  پیش بینی سرما و برودت هوا و یخبندان معابر می‌شود و به همین دلیل مدارس شهرستان پردیس در همه مقاطع و در نوبت‌های صبح و عصر برای روز شنبه ۱۴ بهمن ماه غیر حضوری است.

🔴غیر حضوری شدن مدارس شهرستان سنندج در روز شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲

فعالیت کلیه مدارس شهر و روستای این شهرستان در دوره های مختلف تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد

🔴اطلاعیه تعطیلی مدارس نیشابور 

🔻به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه  فعالیت های آموزشی کلیه مدارس شهرستانهای کلات، قوچان، خوشاب، زبرخان، نیشابور، فیروزه، سرولایت و جلگه رخ غیر حضوری و در بستر شاد برگزار خواهد شد. 

فردا به علت بارش برف و یخبندان مدارس همه مقاطع تحصیلی فیروزکوه در نوبت صبح غیرحضوری است‌

🔴مدارس استان همدان فردا تعطیل شد

🔹باتوجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، مراکز پیش دبستانی، مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم در سراسر استان، روز شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

🔴 #فوری مدارس شهرستان بانه فردا غیر حضوری شد.

طی اعلام مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به دلیل بارش برف و یخبندان فعالیت تمام مدارس شهرستان بانه و دیگر شهر های استان کردستان در روز شنبه به صورت غیر حضوری برگزار می شود‌

مدارس سمنان غیرحضوری شد

🔹استانداری سمنان: فردا همۀ مدارس استان به‌خاطر بارش برف غیرحضوری است.

🔹به اطلاع عموم دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان محترم می رساند تا این لحظه هیچ اطلاعیه ای مبنی بر غیر حضوری بودن فعالیت های آموزشی مدارس در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان صادر نشده است.

🔴مدارس کردستان غیرحضوری شد 

🔹 آموزش و پرورش استان کردستان: به دلیل بارش برف و یخبندان فعالیت تمام مدارس در روز شنبه به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

🔴فعالیت مدارس استان قم غیر حضوری شد 

👤 اداره کل مدیریت بحران اعلام کرد :  

🔹فعالیت تمامی مدارس شهرستانهای کهک ،جعفرآبادو بخشهای سلفچگان و خلجستان فردا شنبه چهاردهم بهمن بعلت بارش برف ،برودت دما و یخبندان بصورت غیر حضوری خواهد بود.

فوری صدور هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران در مورد بارش برف / احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه

مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات استان مرکزی فردا تعطیل هستند

✅مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی: با توجه به بارش برف، برودت هوا و ضرورت مدیریت ناترازی مصرف انرژی تمان دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها و ادارات (بجز دستگاه‌هایی که دارای نوبت کاری هستند) در سراسر استان مرکزی در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه تعطیل اند همچنین فعالیت بانک های استان مرکزی فردا از ساعت ۹ صبح آغاز می شود

🔹علاوه بر تهران در ۱۵ استان دیگر نیز هشدار نارنجی هواشناسی به علت بارش برف صادر شده است

سطح تمامی جاده های قزوین لغزنده است

🔹️سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین از لغزندگی سطح راه های ارتباطی این استان خبر داد و گفت: بارش برف در گردنه ها و مناطق سردسیر این استان همچنان ادامه دارد.

🔹️وی ادامه داد: با توجه به نمک پاشی های صورت گرفته از سوی نیروهای راهداری، تردد در حال حاضر در سطح جاده های اصلی و آزادراهی استان جریان دارد اما راه فرعی ضیاء آباد – نیکویه از شب گذشته به خاطر ایجاد ایمنی راه برروی خودروهای عبود مسدود شد.

🔴 ادارات و مراکز آموزشی خراسان‌شمالی شنبه تعطیل است

🔹مدیرکل ستاد بحران استانداری خراسان‌شمالی:

همه ادارات و مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان در روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه به علت برودت هوا و مدیریت مصرف انرژی تعطیل هستند.

تعطیلی مدارس استان های تهران و تبریز و اردبیل و ارومیه و همچنین کوهرنگ و اصفهان برای روز شنبه ۱۴ بهمن ماه بسیار محتمل تر است .

هشدار مدیریت بحران قزوین درباره بارش برف و کولاک

🔹️مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به صدور هشدار نارنجی مبنی بر وقوع کولاک و بارش برف از شهروندان خواست از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

مدیر کل هواشناسی تهران : تهران امروز و جمعه هم برفی خواهد بود و شدت بارش افزایش خواهد یافت / بارش برف زیاد باشد جلسه مدیریت بحران جمعه برگزار میشود!!!

بارش برف در تهران/ کیفیت هوا سالم است

🔹️بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای تهران، هم اکنون هیچ نقطه‌ای از تهران در وضعیت قرمز و یا نارنجی نیست و همه مناطق در وضعیت سالم قرار دارد.
🔹بارش برف سبب شده امروز میانگین شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای تهران با کاهش چشمگیری مواجه شود و هم‌اکنون شاخص با قرار گرفتن روی عدد ۵۹ در وضعیت قابل قبول یا همان سالم است.

با ورود سامانه بارشی از سمت غرب و شمال غرب کشور، برخی استان‌ها با بارش برفی نسبتاً شدید روبرو شده‌اند. این بارش‌های برفی، که از طریق پیش‌بینی‌های هواشناسی اعلام شده است، در استان‌های مختلف به صورت متفاوتی تأثیر گذار خواهد بود.

به علت شدت برف و سرمای شدید، هواشناسی به احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه هشدار داده است.

این بارش‌ها تا پایان روز جمعه ادامه دارند و اخبار مرتبط با تعطیلی مدارس در سراسر کشور به زودی منتشر خواهند شد. پیش بینی های هواشناسان سرمای بیش از حد و احتمال یخزدگی و هشدار نارنجی رنگ را اعلام کرده‌اند.

از شهروندان خواهش می‌شود که با پیگیری اخبار تعطیلی مدارس، اقدامات لازم را در پیشگیری از یخزدگی انجام دهند و از اطلاع‌رسانی موثر هواشناسی بهره‌مند شوند.

همراه ما باشید .

هواشناسی: تهرانی ها پنجشنبه و جمعه منتظر برف باشند

هشدار جوی نارنجی ویژه ارتفاعات هواشناسی مازندران

🔸توصیف سامانه مورد انتظار : فعالیت سامانه سرد بارشی

🔹زمان فعالیت: بامداد جمعه 13 بهمن تا صبح شنبه 14 بهمن 1402

🔹نوع مخاطره : بارندگی با کاهش دما ، در ارتفاعات و محورهای کوهستانی مه آلود با بارش برف، وزش باد نسبتاً شدید وکولاک برف

🔹منطقه اثر: سطح استان (بویژه ارتفاعات)

🔹اثر مخاطره : در ارتفاعات کاهش دید، اختلال در تردد، لغزندگی، سقوط بهمن و احتمال مسدود شدن

🔹توصیه: پرهیز از تردد در محورهای کوهستانی و در صورت ضرورت بهمراه داشتن تجهیزات زمستانی، پرهیز از صعود به ارتفاعات و سایر اقدامات پیشگیرانه…

هوا در تهران قابل قبول است

🔹️بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۹۳ قرار گرفته و وضعیت هوا قابل قبول اعلام شده است.

اشتراک در
اطلاع از

8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!