ایا فردا شنبه مدارس اصفهان تعطیل است 14 بهمن 1403

photo 2022 01 17 11 07 35

اطلاعیه تعطیلی مدارس اصفهان در روز شنبه ۱۴ بهمن :

🔴 مدارس برخی از مناطق استان اصفهان به دلیل بارش برف و برودت هوا با یک ساعت تاخیر در روز شنبه آغاز خواهد شد

🔹منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

با توجه به بارش برف .کولاک وکاهش محسوس دما همه مقاطع تحصیلی اموزش و پرورش در شهرستانهای فریدونشهر.فریدن.خوانسار وبویین میاندشت و مدارس بخشهای نیاسر.قمصر.برزک و روستاهای بخش مرکزی کاشان و نیز مقاطع ابتدایی شهرستان گلپایگان روز شنبه ۱۴ بهمن ماه با یک ساعت تاخیر اغاز خواهد شد.

🎥 امروز و فردا به سفر نروید

رئیس پلیس راهور:

🔹️ امشب با یخ‌زدگی شدید جاده‌های کوهستانی مواجه خواهیم بود و سفر در این شرایط و مخصوصاً شب خیلی منطقی نیست.

🔹️ الان جاده‌های خلخال-پونل، هشتگرد-طالقان، شاهرود-گرگان و سمنان-فیروزکوه به‌خاطر بارش برف مسدود هستند. 

تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی استان اصفهان برای روز شنبه با توجه به بارش برف و کاهش دما بسیار محتمل است اما باید منتظر اخبار رسمی از سوی استانداری و مدیریت بحران اصفهان باشیم .

با ما باشید .

بارش برف در گلپایگان ، بارش برف در نطنز هم اکنون

📍 برف و یخبندان دستگاه‌های امدادی را به حالت آماده‌باش درآورد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

🔹به دنبال صدور هشدار سطح نارنجی از سوی هواشناسی، مدیریت بحران اصفهان به دستگاه‌های امدادی، عملیاتی و خدمات رسان اعلام آماده‌باش داد.

🔹با نفوذ سامانه ناپایدار جوی بارش برف و کولاک، وزش تندبادهای موقتی،کاهش محسوس دما، کاهش میدان دید و لغزندگی محورها و معابر شهری و روستایی در مناطق غرب شمال و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

🔹این سامانه جوی با شدت بیشتر در شهرستانهای فریدونشهر، سمیرم، چادگان، فریدن و بویین میاندشت، خوانسار و گلپایگان، کلشان، نطنز، بخش میمه و مناطق و محورهای جاده‌ای مرزی بین استان اصفهان و استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، مرکزی و کهکیلویه و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود.

🔹با وزش تندبادهای لحظه‌ای و کاهش نسبی میانگین دما بین ۵ تا ۱۰ درجه در همه مناطق استان به ویژه غرب و ارتفاعات از روز جمعه تا روز یکشنبه هشدار سطح زرد برای سایر مناطق صادر شده است.

وضعیت آب و هوا در اصفهان و احتمال تعطیلی مدارس

به گزارش آسیه آقایی، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، طی گذر امواج متناوب در طول ۲۴ ساعت آینده و تقویت فعالیت سامانه بارشی، از روز پنجشنبه در غرب اصفهان بارش برف و باران پراکنده، مه آلودگی و وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به اطلاعات حاصل از کارشناس، آسمان بیشتر مناطق از قسمتی ابری خواهد بود و در نیمه غربی اصفهان از اواخر امروز بارش‌های پراکنده برف و باران، همراه با مه آلودگی و وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه به دلیل شدت بالای بارش‌ها و شرایط نامساعد آب و هوایی وجود دارد. بر اساس اظهارات کارشناس، شدت بارش‌ها به ویژه در مناطق شمال، غرب و شمال غرب استان از جمله فریدونشهر، چادگان، خوانسار، بوئین میاندشت، فریدن (داران) و گلپایگان افزایش می‌یابد.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی و شدت بالای باران و برف، احتمال لغزندگی معابر و جاده‌ها، کاهش دید، و اختلال در تردد در مناطق بارشی زیاد است. بنابراین، تصمیمات مرتبط با تعطیلی مدارس در روز شنبه به عهده مقامات آموزش و پرورش استان اصفهان خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از

6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!