فیلم درگیری در یاسوج امروز | کشته شدن سرباز در یاسوج

1111111111111 10

جزییات تیراندازی شب گذشته در یاسوج

در شب گذشته، یک حادثه تیراندازی در خیابان امامت شهر یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد، جایگاهی را به خود اختصاص داد که منجر به کشته شدن یکی از مأموران نیروی انتظامی شد. دادستان عمومی و انقلاب این استان اعلام کرد که درگیری از نوع خانوادگی بوده است و یکی از افراد درگیر با مأموران اقدام به تیراندازی نموده و سپس فرار کرده است.

در حادثه فاجعه‌بار، یکی از سربازان وظیفه نیروی انتظامی به نام بر اثر جراحات وارده از دست داده شد، در حالی که دیگری نیز زخمی شد و به بیمارستان منتقل شد. خوشبختانه، وضعیت او پس از درمان، بهبود یافته و در حال حاضر در شرایط رضایت‌بخش است.

در پی این حادثه، ماموران پلیس فوراً وارد عمل شدند و فرد مورد اشاره که مسئول تیراندازی بوده، دستگیر شد. موضوع در دستور کار قضایی و پلیس قرار گرفته است و تحقیقات دقیق تر در جریان است تا دلایل و زمینه‌های این حادثه مشخص گردد.

یک کشته و زخمی در تیراندازی به یک داوطلب مجلس

🔹دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کشته شدن و زخمی شدن دو مامور انتظامی و حمله مسلحانه به یکی از داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم توضیحاتی ارائه کرد. «سید علی ملک حسینی» گفت: شب گذشته ۱۴ اسفند یک مورد فوریت‌های پلیسی خانوادگی به پلیس گزارش شد که وقتی ماموران انتظامی در صحنه حاضر شدند که یک آقا اقدام به تیراندازی مستقیم به سمت ماموران کرده و در پی این تیراندازی یک مامور انتظامی کشته و یک مامور دیگر زخمی شد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!