ستاره معصومی کیست | پیج ستاره معصومی اینستا + شماره تلفن ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

photo 2024 04 21 13 23 09

مهدی قائدی و همسرش؛ بررسی جزئیات این رابطه

اخباری از جدایی مهدی قائدی، بازیکن مشهور فوتبال ایران، از همسرش، ستاره معصومی، به تازگی به گوش عموم رسیده است. این خبر ابتدا با حذف تمامی عکس‌های او و همسرش از شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز شد و در ادامه توسط رسانه‌های معتبر ورزشی تایید شد.

به گزارش منابع رسمی، همسر مهدی قائدی پس از جدایی، ادعا کرده است که تمامی اموال و دارایی‌های متعلق به مهدی قائدی را که به نام او ثبت شده بود، به اختیار خودش ضبط کرده و هیچگونه تمایلی به پس دادن آنها ندارد. این ادعا در حالی صورت گرفته است که اموال از جمله یک آپارتمان در منطقه شمالی شهر تهران، یک ویلا در شمال کشور و یک خودروی خارجی از دارایی‌های مهمی است که به نام ستاره معصومی ثبت شده بود. ارزش این دارایی‌ها به طور قابل توجهی بیشتر از مهریه همسرش است، اما همسر او اصرار دارد که به هر حال این اموال را در اختیار خودش بگذارد.

در نتیجه، این ماجرا نشان دهنده وقوع اختلافات جدی بین مهدی قائدی و همسرش در مورد تقسیم دارایی‌ها و اموال پس از جدایی است. به نظر می‌رسد که این ماجرا همچنین نشان دهنده پیچیدگی‌های مربوط به امور زندگی خصوصی افراد مشهور و محبوب است که اغلب در برابر چشم‌های عمومی قرار دارند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!