درصدهای فرناز حسن زاده نفر اول تجربی ۱۴۰۳ | مصاحبه با فرناز حسن زاده (ویدیو)

1111111111111 3

درصدهای فرناز حسن زاده نفر اول تجربی ۱۴۰۲ | مصاحبه با فرناز حسن زاده (ویدیو) | بیوگرافی فرناز حسن زاده نفر اول کنکور تجربی 1402 | فرناز حسن زاده کیست | فرناز حسن زاده اهل کجاست

 

ساعاتی پیش اولین نتایج از ماراتن کنکور سراسری ۱۴۰۲ منتشر شد و فرناز حسن زاده بعنوان رتبه اول کنکور تجربی معرفی شد.

اما فرناز حسن زاده کیست؟

 

پدر فرناز کارشناسی‌ارشد کارگردانی و کارمند بازنشسته صداوسیما کهگیلویه و بویراحمد و مادر این دانش آموز نخبه و افتخار آفرین کارشناسی مهندس عمران و خانه‌دار است.

مشاهده ی درصدهای علیرضا دهقانی – کلیک کنید

فرناز حسن زاده در خصوص رازموفقیت خود در کسب رتبه اول کنکور سراری در رشته علوم تجربی گفت: تلاش‌ها و کوشش و کسب رتبه‌های مشابه آزمون کنکور و همچنین تراز‌های بالا، انتظار کسب رتبه‌های تک رقمی را داشتم.

وی به کنکور سراسری اشاره کرد و اینکه بعد از تطبیق درصد‌ها با پاسخ نامه سنجش و کسب عملکرد خوب انتظار کسب این رتبه وجود داشت، گفت: خانواده ام بعد از شنیدن موفقیتم خوشحال شدند و این موفقیت را تبریک گفتند، زیرا یک کهگیلویه و بویراحمدی توانست در یک رقابت علمی و سراسری نام استان را در رتبه‌های برتر قرار دهد.

مصاحبه با نفرات برتر کنکور 1402 + کارنامه و درصدها (کلیک کنید)

خانم فرناز حسن زاده با توصیه به دانش اموزان تلاش و پشتکار برای موفقیت اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی و نظم این موفقیت کسب شد و در درجه اول باید خود آن‌ها تلاش کنند و فقط تکیه به کلاس‌های کنکور، خانواده یا دیگران نداشته باشند.

او در پایان گفت: این موفقیت نتیجه تلاش یک ساله نیست .

درحال رایزنی با خانم حسن زاده برای اطلاع از درصدهای ایشان هستیم…

آشنایی با علیرضا دهقانی نفر دوم کنکور تجربی – کلیک کنید

 

 

اشتراک در
اطلاع از

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!