زندگینامه میلاد والی زاده کشتی گیر کیست و اهل کجاست

میلاد والی

 

بیوگرافی میلاد والی زاده :

میلاد والی‌زاده به عنوان یکی از جوان‌ترین کشتی‌گیران ایران و اهل فریدون کنار که توانسته است در تورنمنت مسابقات جهانی در صربستان حضور یابد، نشان‌دهنده استعداد بسیار خوبی در دنیای کشتی آزاد ایران است. او با شکست انتخابی در مسابقات جام تختی در ثانیه‌های پایانی به تیم ملی پیوست و در تورنمنت مجارستان با نتایج مثبتی به ثابت کردن توانایی‌های خود پرداخت.

یادآوری مهمی که باید در نظر داشته باشیم، تغییر وزن از فرنگی به کشتی آزاد برای او تحول بزرگی است و با وجود مدال قهرمانی آسیا در کشتی نونهالان، به عنوان کشتی‌گیر آزاد با سختی‌ها و چالش‌های جدیدی روبرو خواهد شد. اما این تغییر ویژگی‌ها به وی فرصتی جدید برای پیشرفت و نمایش استعداد‌های خود در دنیای کشتی می‌دهد.

با تمنای موفقیت برای میلاد والی‌زاده در مسابقات جهانی وارداتی در وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد به عنوان ملی‌پوش ایران، امیدواریم که او به عنوان یک توان جوان و شاعر کشتی ایران در رقابت‌های جهانی شکوفا شود و نام خود را در دنیای کشتی به افتخار ملت ایران برآورده کند.

میلاد والی زاده انگیزه ای جز دریافت مجوز حضور در رقابت های المپیک پاریس را در سر ندارد . با آرزوی موفقیت برای این کشتی گیر جوان و آینده دار ایران

کشتی آزاد قهرمانی جهان

🔹میلاد والی زاده نماینده وزن 57 کیلوگرم کشورمان مقابل حریف رومانیایی خود با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد.

 

در وزن ۵٧ کیلوگرم میلاد والی زاده در جدول رنکینگ اتحادیه جهانی جایگاهی ندارد اما طبق قرعه کشی او باید با رقبای سرسختی مصاف کند.

 

در وزن 57 کیلوگرم که 33 شرکت کننده دارد، میلاد والی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با رضوان کواکس از رومانی مبارزه می کند.

 

زیر یک خم دو خم دیدنی والی‌زاده مقابل حریف رومانیایی

 

 

کشتی میلاد والی زاده با علی عباس رضازاده کشتی گیر آذربایجان : 

در حال بارگزاری…

کشتی آزاد قهرمانی جهان
میلاد والی زاده پدیده 18 ساله کشورمان مقابل علی‌عباس رضازاده از آذربایجان با نتیجه 8 بر 4 به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

 

هنرنمایی والی‌زاده در یک هشتم نهایی کشتی آزاد قهرمانی جهان

 

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!